Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #26 Skrevet 12. juni 2015 Jeg blir så trist når jeg leser slikt. Hva er vitsen Anonymous poster hash: b4ced...1f0
mamma_bergen Skrevet 12. juni 2015 #27 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-O Anonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Ikke her hvert fall, vi var lovet sol i dag, men her er det grått og regn :/ Så jeg har fremdeles ikke fått plaget en sjel med tatoveringene mine denne våren og sommeren
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #28 Skrevet 12. juni 2015 Jeg blir så trist når jeg leser slikt. Hva er vitsen Anonymous poster hash: b4ced...1f0 Alt i livet dreier seg om kloke eller mindre kloke valg. Så enkelt. Ikke noe galt i det:-) Anonymous poster hash: fd7c8...d87
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #29 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-O Anonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Oslo! Shorts og singlet fra halv seks i morges! *misunnelig*! Her i Bergen har det jevnt over vært 5-9 grader, vind og pissregn siden januar. Jeg har naturutsikt og trærne borti fjellsiden har faktisk både gule og røde løv! Skulle tro det var høst her, ikke sommer Og det er meldt like kaldt i overskuelig framtid også, noe bedre akkurat i morgen, men så tilbake til regn og 9-10 grader. Greit nok at vi bergensere er vant til regn, men come on, nok er nok! Anonymous poster hash: 844e5...d84
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #30 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-O Anonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Ikke her hvert fall, vi var lovet sol i dag, men her er det grått og regn :/ Så jeg har fremdeles ikke fått plaget en sjel med tatoveringene mine denne våren og sommeren Hæ? Regner det i sentrum? I Åsane er det antydning til blå himmel og sol nå, men fortsatt kjølig. Jeg skal opp på Fløyen i dag, men jeg orker ikke om det regner. Anonymous poster hash: 844e5...d84
Elza Skrevet 12. juni 2015 #31 Skrevet 12. juni 2015 Heldigvis ikke mitt problem. Men det er ytterst få kvinner som kan bære en tatovering etter de er tjuefem. Og færre blir det jo eldre og de blir og mer sægg de får. Legg til røykestemme, Camping på Øland, utdanningsforakt og veggord, så har du full pakke.Kan legge til at jeg har ikke røykestemme siden jeg ikke røyker, drar ikke på campingferie, har utdannelse og ingen veggord Og dessuten kan det jo godt tenkes at du kler tatoveringen din, noen gjør jo det, jeg er ingen totalmotstander.Jeg føler selv jeg kler mine, med unntak av to, men de ser ingen andre enn mannen Hehe Har ikke veldig mange som er store og dekker masse, men noen tattoveringer her og der og en som er ganske stor. INGEN kler tatoveringer. Anonymous poster hash: fd7c8...d87 Jeg synes det og da er det jo bra jeg ikke bryr meg om din eller andres mening
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #32 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-OAnonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Oslo! Shorts og singlet fra halv seks i morges! *misunnelig*! Her i Bergen har det jevnt over vært 5-9 grader, vind og pissregn siden januar. Jeg har naturutsikt og trærne borti fjellsiden har faktisk både gule og røde løv! Skulle tro det var høst her, ikke sommer Og det er meldt like kaldt i overskuelig framtid også, noe bedre akkurat i morgen, men så tilbake til regn og 9-10 grader. Greit nok at vi bergensere er vant til regn, men come on, nok er nok! Anonymous poster hash: 844e5...d84 enig, begynner å bli værsjuk etterhvert! Men det som provoserer er at de østpå som knapt har nedbør men bare kalde temperaturer (fram til nå) klager over at de ikke har sommer. Hadde blitt glad for litt solglimt jeg, men det har jaggu vært sjelden kost i Bergen dette halvåret! Anonymous poster hash: 342f9...21b
sug lut Skrevet 12. juni 2015 #33 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-OAnonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Oslo! Shorts og singlet fra halv seks i morges! *misunnelig*! Her i Bergen har det jevnt over vært 5-9 grader, vind og pissregn siden januar. Jeg har naturutsikt og trærne borti fjellsiden har faktisk både gule og røde løv! Skulle tro det var høst her, ikke sommer Og det er meldt like kaldt i overskuelig framtid også, noe bedre akkurat i morgen, men så tilbake til regn og 9-10 grader. Greit nok at vi bergensere er vant til regn, men come on, nok er nok! Anonymous poster hash: 844e5...d84 enig, begynner å bli værsjuk etterhvert! Men det som provoserer er at de østpå som knapt har nedbør men bare kalde temperaturer (fram til nå) klager over at de ikke har sommer. Hadde blitt glad for litt solglimt jeg, men det har jaggu vært sjelden kost i Bergen dette halvåret! Anonymous poster hash: 342f9...21b Vel, man har jo gjerne sommerforventningen basert på hvor man har bosatt seg, og akkurat det velger man selv. Når vi fikk dobbelt nedbørsmengde i forhold til normalen i mai og to grader kaldere enn normalt merkes det godt.
Gjest Me2u Skrevet 12. juni 2015 #34 Skrevet 12. juni 2015 Fasinerende med mennesker som lar seg irriterer og provosere av alt mulig rart. Må være slitsom å gå gjennom livet på den måten? Synes det er flott med mangfold, forskjellige stiler og smaker jeg Til syvende og siste så er det hva slags menneske du er som teller.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. juni 2015 #35 Skrevet 12. juni 2015 Mia Hundvin er den eneste dama som kan dra tatoveringer til å bli kult! Det er bare ikke fint.
mamma_bergen Skrevet 12. juni 2015 #36 Skrevet 12. juni 2015 Out of topic, men HVOR er godværet? :-O Anonymous poster hash: 6d2a2...cd5 Ikke her hvert fall, vi var lovet sol i dag, men her er det grått og regn :/ Så jeg har fremdeles ikke fått plaget en sjel med tatoveringene mine denne våren og sommeren Hæ? Regner det i sentrum? I Åsane er det antydning til blå himmel og sol nå, men fortsatt kjølig. Jeg skal opp på Fløyen i dag, men jeg orker ikke om det regner. Anonymous poster hash: 844e5...d84 Er ikke i sentrum,så det vet jeg ikke
*Miss Marple* Skrevet 12. juni 2015 #37 Skrevet 12. juni 2015 Min mening er at ingen blir penere med tatovering, men noen kler det bedre enn andre. Enig med Luten i at menn kommer heldigere ut enn kvinner her. Sånn ellers gidder jeg ikke irritere meg over andres valg så lenge det ikke berører meg på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #38 Skrevet 12. juni 2015 Konklusjon på tråd: Nei til tatoveringer. Anonymous poster hash: fd7c8...d87
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #39 Skrevet 12. juni 2015 Flytt til Vestlandet. Problemet løst. 12 grader i dag... Anonymous poster hash: f9e09...31f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #40 Skrevet 12. juni 2015 Konklusjon på tråd: Nei til tatoveringer. Anonymous poster hash: fd7c8...d87 Ånei Ånei! Da må jeg vel nesten fjerne mine da? Så ikke dere her inne skal synes at jeg er harry og fæl med mine tatoveringer..... 😂 Anonymous poster hash: 14dc3...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå