Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Brukte E.City Cross som vogn til førstemann, kjempefornøyd med bagdelen og sittedelen, MEN den var ikke noe god i butikker (klesbutikker, apotek), tok alt for stor plass og var kronglete å ha den med inn der. Så kjøpte en trejuls som svinger lettere, en Mountain Buggy Urban Jungle 2015-modell. Men nå har jeg kalde føtter. Termin tidlig i November. Sitter og tenker: "la jeg for mye vekt på at den skulle kunne brukes i butikker?". Mange sier at MB er en god vogn, tviler ikke. Men er jeg idiot som kaster bort penger hvis jeg kjøper bag til Emmaljungaen - sånn i tilfelle...... Jeg er sårbar når jeg er nybakt mamma, og jeg vet at hvis ting blir litt vanskelig, blir de fort veldig vanskelig, så ønsker å legge til rette for meg selv og babyen så godt som mulig. Hva synes dere, burde jeg ha en ekstra bag i bakhånd i tilfelle jeg føler at jeg må bruke Emmaljungaen? Den er jo så lun og fin og... Anonymous poster hash: 98dbb...403
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Brukte E.City Cross som vogn til førstemann, kjempefornøyd med bagdelen og sittedelen, MEN den var ikke noe god i butikker (klesbutikker, apotek), tok alt for stor plass og var kronglete å ha den med inn der. Så kjøpte en trejuls som svinger lettere, en Mountain Buggy Urban Jungle 2015-modell. Men nå har jeg kalde føtter. Termin tidlig i November. Sitter og tenker: "la jeg for mye vekt på at den skulle kunne brukes i butikker?". Mange sier at MB er en god vogn, tviler ikke. Men er jeg idiot som kaster bort penger hvis jeg kjøper bag til Emmaljungaen - sånn i tilfelle...... Jeg er sårbar når jeg er nybakt mamma, og jeg vet at hvis ting blir litt vanskelig, blir de fort veldig vanskelig, så ønsker å legge til rette for meg selv og babyen så godt som mulig. Hva synes dere, burde jeg ha en ekstra bag i bakhånd i tilfelle jeg føler at jeg må bruke Emmaljungaen? Den er jo så lun og fin og... Anonymous poster hash: 98dbb...403 Hvis du har økonomi til det så ville jeg gjort det. Kan være litt ugreit mrd trehkuling i ulendt terreng.. Anonymous poster hash: 8424e...3f5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Hvor har du kjøpt den nye Mb? Finner den ikke i noen butikker. Anonymous poster hash: d7bf9...581
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Nå har ikke jeg den nye, men en steingammel oth fra 2004. Den er brukt til fem barn (hadde først Simo til eldste, men den var helt håpløs). Har barn født i mars, mai, juni og desember. Har vært veldig fornøyd med oth hele veien. Spesielt enkel å kjøre på snø og sandstrender i forhold til andre vogner. Anonymous poster hash: ad0e7...88e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Hvor har du kjøpt den nye Mb? Finner den ikke i noen butikker. Anonymous poster hash: d7bf9...581 Baby banden babybanden.no Anonymous poster hash: 98dbb...403
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Ah takk, HI 😊 ikke meningen å kuppe tråden. Den vogna vil jeg ha og, den har ALT!! Anonymous poster hash: d7bf9...581
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Jeg hadde kjøpt bag til City crossen også. ☺ Anonymous poster hash: d0f3a...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå