Gå til innhold

Noen som har Opel Zafira?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2000 modell? Jeg vurderer å kjøpe en, kan få en ganske billig uten alt for mye feil. Men så til det store spørsmålet: hvordan er plassen til den første baksete-raden? Er det plass til en BeSafe bakovervendt barnestol? 

Anonymous poster hash: 3ff30...b59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hvilket tilnavn Opel har? Og for å si det slik; det er ikke helt tilfeldig. Skropel.

Skal du kjøpe en så gammel bil, så kjøp deg en japansk, de går som regel til verdens ende og tilbake.

Anonymous poster hash: d43e6...a97

Skrevet

Du vet hvilket tilnavn Opel har? Og for å si det slik; det er ikke helt tilfeldig. Skropel.

Skal du kjøpe en så gammel bil, så kjøp deg en japansk, de går som regel til verdens ende og tilbake.

Ok. 

Men er det plass til en BeSafe barnestol i baksetet på en Opel Zafira? Hi

Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på😊 men du kan vel prøve for å være sikker?

Anonymous poster hash: d1a9d...57e

Skrevet

Jeg har opel zafira 2001 mod. IKKE KJØP! Min har stått i snart 3 år, INGEN vil skru, ingen finner ut av feila. Og det er dyre deler

Anonymous poster hash: b585c...3c2

Skrevet

Jeg har 2004 modell, og jeg er fornøyd med min. Vært lite tull med den. Og du har god plass i baksetene. Man kan dra de lenger fram og bak, så du kan få de veldig langt bak. Elsket denne bilen da vi hadde baby, var da den ble kjøpt og. Veldig god plass til sete, og bugaboo vogna kunne bare trilles inn i bagasjen, måtte ikke legge den sammen.

Men Opel er en bil, flere opplever tull med, og litt sånn jo eldre jo verre. Min har kjørt over 300 000, men jeg er fortsatt fornøyd, og det har vært lite tull med den.

Anonymous poster hash: 8f5c5...6cb
Skrevet

Vi har en 2006 modell og er kjempe fornøyd. Hatt noen reprasjoner på slitedeler, men syns ikke det var unormalt dyrt. God plass i baksetet til bilstoler, men bagasjerommet kunne vært større. Har vi med baggvognen til minstemann er det liten plass ellers.

Når det kommer til opel og andre bilmerker er opel den bilen vi har hatt minst trøbbel med. Men kjøper man gamle biler må man regne med at det blir reprasjoner innen kort tid uansett om det er opel eller ikke.

Anonymous poster hash: c4f53...c7f

Skrevet

Det er det teiteste jeg har hørt idag, men nå er dagen enda ung.

Opel er det merke jeg har vært mest fornøyd med.

Men som alle bilmerker, du vil alltid finne moddeler, og da gjerne innenfor visse årsmoddeler, som er bedre og dårligere.

Feks, så er dieselversjonen av Zafira et bedre valg enn bensin i mange tilfeller, mne ikke alle årsmodeller.

Så det er gjerne noe som burde undersøkes.

Skrevet

Jeg har hatt 2 opel zafiraer.

2002-modellen (den du ser overalt) skapte mye hodebry for meg. Måtte bruke 55000kr på reparasjoner de to årene jeg hadde den :(

2006-modellen elsket jeg. Var sportsmodellen, soltak, automat etc og var kjempetøff! Bare litt småfiksing her og der. Dessverre tok eksen den med seg da han dro. Savner den bilen!

Anonymous poster hash: a6eb0...b5e

Skrevet

Jeg har hatt 2 opel zafiraer.

2002-modellen (den du ser overalt) skapte mye hodebry for meg. Måtte bruke 55000kr på reparasjoner de to årene jeg hadde den :(

2006-modellen elsket jeg. Var sportsmodellen, soltak, automat etc og var kjempetøff! Bare litt småfiksing her og der. Dessverre tok eksen den med seg da han dro. Savner den bilen!

Glemte å svare på spm ditt ;)

Det var god plass til barneseter i 2006 modellen, der var det 3 trepunktseler og romslig plass.

I 2002 mod var det bare magebelte i midten, måtte ha oppe det ene ekstrasetet bak. (Begge var 7 seter)..

Skrevet

Vi er veldig forøyd :) Du kommer høyt i baksetet, og du har god benplass. Litt mindre plass i de to aller bakerste, men greit en gang i blant for barn opp til 14 (?).

Har vel 2005 modell. Ang skropel. Har en del folk rundt meg som heller vil ha volvo/ ww. Senest denne uken sa en av dem at han hadde klippekort på verksted, mens min ikke har hatt noen uforutsette verkstedsregninger ennå.

Anonymous poster hash: 2ab75...394
Skrevet

Har vært fornøyd med min 2001 modell. Når tredje barnet kom, måtte jeg bytte den med en som hadde større bagasjerom. Hadde bakovervendt bilstol i, men husker ikke hva det heter. God plass til to barn. Lite å reparere på den og alltid god service på merkeverksted.

Anonymous poster hash: b9cd4...27e

Skrevet

tusen takk for mange gode svar! Det er selvfølgelig mulig å teste om setet får plass, men det er så tungvint å flytte det fra den ene bilen til den andre, men ikke umulig. :) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...