Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hva ville du tenkt om din nye date/kjæreste sa "flink jente" f.eks under en bj. Og helt tydelig liker å være i kontroll, og i tillegg bruker ord som at han skal voldta og at du skal 'ta i mot' han.. Jeg liker å fantasere om å bli dominert, men det er uansett litt rart når mannen bare gjør det uten at det er avtalt. Jeg har ikke sagt hva jeg liker, så han kan ikke vite det. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 006e7...1d3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Flink jente?? Under en BJ?? Da hadde jeg blitt småkvalm tror jeg. Tar gjerne imot komplimenter, men når jeg har sex vil jeg IKKE bli tiltalt som jente, det blir helt feil for meg!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Det hadde vært helt feil for meg. Jeg er som deg, tenner på tanken på å bli dominert, men da må det avtales på forhold slik at man tydelig vet at det kun er "rollespill". Anonymous poster hash: 97b75...8ca
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Hva ville du tenkt om din nye date/kjæreste sa "flink jente" f.eks under en bj. Og helt tydelig liker å være i kontroll, og i tillegg bruker ord som at han skal voldta og at du skal 'ta i mot' han.. Jeg liker å fantasere om å bli dominert, men det er uansett litt rart når mannen bare gjør det uten at det er avtalt. Jeg har ikke sagt hva jeg liker, så han kan ikke vite det. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 006e7...1d3 Vi har sånn sex men han gjorde det jo ikke før jeg sa fra at jeg liker sånn. Så jeg vet ikke. Innbiller meg at jeg hadde likt det men... Kan jo hende jeg hadde blitt irritert om han bare hadde forventet at det var sånn uten å vite hva jeg liker Anonymous poster hash: 92657...3c6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Midt i blinken. Anonymous poster hash: 8c859...22c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Hadde likt det. Anonymous poster hash: 694a4...201
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Hadde ikke reagert på flink jente. Men ord som "voldta" hadde skremt meg skikkelig! Anonymous poster hash: 47f46...d98
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Når det er snakk om mannen min jeg stoler på, så er det helt greit Det er jo gøy å utfolde seg. men hadde det skjedd med en jeg ikke kjente så godt enda, så hadde jeg kanskje reagert anderledes. Anonymous poster hash: f54a6...00e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg syns.. :/ Jeg både liker det og blir irritert på samme tid. hi Anonymous poster hash: 006e7...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå