Gå til innhold

Er dette arvelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk svangerskapsforgiftning med nr 1 og han ble født 10 uker for tidlig. De to neste barna ble født med planlagt keisersnitt litt før termin.

Min søster fødte nr 1 7 uker før tiden og nr 2 3 uker før tiden.hun har fått beskjed om at hun har kort livmorhals. Barn nr 2 ble stanset flere ganger ved tidlig fødsel.

Nå er søster nr 3 gravid. Hun har mye kynnere og påstår dette er arvelig? Hun er forresten den som er midt i mellom oss i alder.

Er kynnere arvelig? Bør vi gi beskjed til våre døtre om slike ting når de engang blir gravid (altså hva tanter/søstre osv har av svangerskapsplager)

Moren vår fødte nr 1 6 uker for tidlig, de 3 andre barna kom til termin.

Anonymous poster hash: ee41c...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du mener skal være arvelig? Kynnere har vi jo alle, selv om.Ikke alle kjenner dem like godt?

Anonymous poster hash: a431e...264

Skrevet

Vi har en tendens til å ligne våre mødre med tanke på graviditet og fødsler. Så hvis dere kom tidlig er det større sjans for at dere selv føder tidlig. Akkurat hva som gjør det er vel individuelt

Anonymous poster hash: 9695e...c4a

Skrevet

De sier vel at man har økt risiko for svangerskapsforgiftning hvis sin egen mor hadde det. Så sikkert lurt å si fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...