Gå til innhold

Hva tenker du om sovemedisin til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 1 års alderen og opp..? Mitt barn på 14 mnd har aldri sovet natta gjennom. Våkner 3-4 ganger og kan godt være våken oppimot 1,5 time en av gangene. Tar ikke smokk. Storesøsteren sov vel heller ikke natta igjennom før hun var nesten 4! Ingenting feiler dem altså.. Men nettene er et helvete. Nå har den minste grått i en time (far sitter på rommet hennes)

Anonymous poster hash: 81378...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å presse ungene inn i en mal som ikke funker for de. Hun trenger da kos, klem etc. Ikke å ligge å skrike.

Når våre var baby var de alltid opp til vi la oss. Da var det baby sin kosetid med oss. Når de vart litt større sovnet de på kvelden.

Om du ikke klarer det med tvang, skal du bruke dop?

Anonymous poster hash: 86000...2d4

Skrevet

Jeg tenker at brukt riktig kan det være et godt hjelpemiddel til å lære barnet en god døgnrytme.

Det er ikke godt for hverken liten eller stor og aldri få god nok søvn.

Skrevet

Glemte vel å si det, skal ikke dope dem ned!! Googlet litt om søvnvansker hos barn og ble litt overrasket når jeg leste at flere får vallergan ned i 1,5 års alder.

Skrevet

Jwg tenker det skal være tungveide grunner for og bruke det og alt av andre metoder skal være gjennomført! Den hangovern man får av sovemedisin er grusom!

Skrevet

Hvor står det at barnet ikke får kos? I vår seng sparker hun, ruller, krabber. Klorer oss i ansiktet. Ja, det prøvde jeg senest to netter siden. Og hun er ikke en baby mer.

Skrevet

Skjønner godt at du er sliten. Har flere barn, bla et med søvnvansker. Alt var prøvd, og situasjonen ble komplisert av at hn var tvilling. Fikk til slutt resept på vallergan av fastlegen. Vi brukte det i en kort periode for å komme litt på fote. Ga alltid mindre enn det som sto på flasken, og merket ingen hangover.

Hun er ti år etter fortsatt noe for seg selv med sitt høye aktivitetsnivå og lave søvnbehov,

Men enig i at medikament må være en kriseløsning.

Skrevet

syna det bare er dritt foreldre som velger å dope barnet sitt.. Ville ALDRI GJORT DET SELV!

Anonymous poster hash: 5c70b...cba

Skrevet

syna det bare er dritt foreldre som velger å dope barnet sitt.. Ville ALDRI GJORT DET SELV!

Anonymous poster hash: 5c70b...cba

Hvor store problem har du hatt med søvnen til barna dine? Om du ikke har slitt med barn som aldri sover aner du ikke hva du snakker om.

På skrivemåten din virker det generelt ikke som du vet så mye, forresten.

Anonymous poster hash: a3dea...5d9

Skrevet (endret)

Vår eldste hadde enorme søvnproblemer, og vi fikk Vallergan på resept. Jeg fikk meg ikke til å gi det til han - men jeg kjenner meget godt til desperasjonen..

Jeg ville riktignok ikke vurderte på et så lite barn.

Endret av Miamimom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...