Gå til innhold

Gravid og elsker ikke barnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2, jeg elsker sønnen jeg har over hele mitt hjerte å er redd det ikke er plass til neste mann.. Er det flere som har hatt det sånn? Og at dere har elsket det når det er kommet ut?

 

Anonymous poster hash: 1fad5...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å tenke sånn, men når babyen kommer kommet du til å elske den like mye som nr 1 😃

Skrevet

Det går seg til når babyen kommer.

 

Anonymous poster hash: 52f5d...63a

Skrevet

Tenk deg tilbake til før du fikk sitt første barn. Trodde du noen gang at du kunne elske et barn så høyt som det du gjør?

Så høyt kommer du til å elske det neste barnet også!

 

Naturen er fin slik!!

Skrevet

Helt normalt. Og det går seg virkelig til.

 

Bare vent til babyen er 6måneder og lyser opp av stemmen til søskenet. Og armene og beina på babyen flyr rundt av begeistring bare søskenet ser i rett retning.

Ett barn er kjekt. To er helt fantastisk. 😊

 

Anonymous poster hash: 41b93...118

Skrevet

Jeg har tre barn og tenkte slik med både nr. to og nr. tre. Er akkurat like glad i alle tre.

Skrevet

Kjenner meg så igjen. Husker jegcswlb laget en tråd om det. Fikk fine svar som beroliget meg litt. Da nr. ble født og jeg fikk han armene kan jeg med hånden på hjerte si at det var verdens vakreste baby som jeg elsker over alt. Akkurat den samme følelsen som jeg fikk med første. Husker at en skrev at hjerte bare blir større og det er så sant!!

 

Anonymous poster hash: db7ae...837

Skrevet

De tankene tror jeg de fleste av oss har hatt.

 

Jeg husker at jeg gråt fordi jeg var så redd for at eldste skulle føle seg forsømt. Det skjedde ikke og jeg elsker alle mine barn like høyt.

Skrevet

Jeg hadde det sånn. Følte jeg sviktet barnet jeg hadde først. Jeg gråt og fortvilte i flere mnd. Klagde min nød her mange ganger. På toppen av alt ønsket jeg meg en gutt som jeg og hadde fra før. UL viste jente. Enda flere tårer.

Så kom hun da denne jenta. Jeg var overlykkelig. Elsket henne fra første sekund. Mamma hjertet mitt hadde jammen plass til en til ❤

Nå er hun 4 år. Jeg kan ikke skjønne hva jeg tullet med den gangen. Elsker henne og storebroren over alt på jord.

Lykke til 😊

 

Anonymous poster hash: 59a88...88d

Skrevet

Det vil gå seg til. Jeg tenker ofte at jeg ikke var glad i sønnen min når han var yngre... For jeg kan jo UMULIG ha elsket han så mye som jeg elsker han nå? Haha!

 



Anonymous poster hash: b5e4f...874
Skrevet

Jeg er gravid med nr 2, jeg elsker sønnen jeg har over hele mitt hjerte å er redd det ikke er plass til neste mann.. Er det flere som har hatt det sånn? Og at dere har elsket det når det er kommet ut?

 

Anonymous poster hash: 1fad5...8da

Ja, det er helt normalt! Hatt det sånn med begge småsøsknene som kom etter førstemann! Han elsket jeg så mye at det gjorde vondt, og var sikker på at jeg aldri kom til å bli like glad i nyebabyen! Tok veldig feil der! :)

 

Anonymous poster hash: 103cf...ffb

Skrevet

Hjertet ditt er uendelig stort, det rommer alle dine barn, noen venners barn og jaggu rommer det også 20 elever hvert år. Det er tydeligvis ikke noen grenser for hvor mange man kan bli glad i, heldigvis. 

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2, jeg elsker sønnen jeg har over hele mitt hjerte å er redd det ikke er plass til neste mann.. Er det flere som har hatt det sånn? Og at dere har elsket det når det er kommet ut?

 

Anonymous poster hash: 1fad5...8da

 

Ja, jeg tenkte det samme da nr 2 var på gang. Men det viste seg at det faktisk var plass til dem begge!

 

Anonymous poster hash: 6a7e6...688

Skrevet

Det er helt normalt å tenke sånn, men når babyen kommer kommet du til å elske den like mye som nr 1 😃

Faktum er jo at veldig mange foreldre har et favorittbarn.

Så ikke sikkert det nei. Vært mye skriving om dette i media.

 

Anonymous poster hash: 94ce9...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...