Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Ja, jeg veit d er galt men jeg har et forhold til en gift mann. Han vil ikke gå fra kona fordi han synes synd på ho men han sier også at hvis hun går fra ham så blir det oss. Jeg tror hun går om hun vet. Burde hun få vite? Anonymous poster hash: 78882...9f6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg syns hun fortjener å vite hva slags drittsekk hun er sammen med, slik at hun slipper å kaste bort tiden sin på han og heller kan finne seg en mann det er verdt å bruke tiden sin på. MEN du er ikke riktig person til å fortelle henne dette, da ditt motiv for å fortelle henne kun er egoistisk og ikke godt ment da du selv vil ha idioten hun er sammen med. Syns du heller skal motivere rasshølet av en mann til å fortelle henne om hvor mye han har sveket henne. Lykketil med det.. Han kommer ikke til å forlate henne for deg. Han vil bare ha i pose og sekk. Du blir mest sannsynlig holdt for narr og brukt du også. Blir kvalm av sånne som deg. Egoistiske mennesker som ikke eier empati med andre. Meg, meg og atter meg. Så lenge du har det bra så er det ikke så nøye med hun som sitter der sveket og bedratt av mannen sin som hun stolte på og viet all sin tid til. Hjertesorg og alle framtidsplaner i rett i vasken. Selvsagt er det mannen som er den største drittsekken, men jeg har null respekt for egoistiske kjærringer som ikke klarer å holde seg unna menn som er opptatte. Æsj! Kunne aldri falt meg inn å hoppe på et mannfolk jeg visste hadde noen andre. Da ville jeg trekt meg unne med det samme. Anonymous poster hash: 88cad...9b3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 La meg gjette... Du vil si det til henne fordi han ikke vil ha deg? Så da skal du hevne deg? Anonymous poster hash: 6a369...4dc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Selvsagt bør hun få vite om det. Alle bør få vite om det hvis de blir bedratt. Dine motiver for å fortelle henne om dette er tvilsomme, men hun bør uansett få vite om hvilken dritt hun lever sammen med Anonymous poster hash: 946f7...edc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Motivet ditt er basert på ondskap. Anonymous poster hash: 4eff5...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå