Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Rører dere inn smøret mens eggeblsndingen er varm slik at smøret smelter eller avkjøler dere den litt først? Anonymous poster hash: febbe...ebd
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Avkjøler litt, men har ikkje tolmod til å vente lenge.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Så da smelter smøret? Hos meg smeltet smøret helt og så etterpå at det stod i oppskrifta at den skulle avkjøles litt. Blir vel litt forskjell med stivna smeltet smør vil jeg tro...gidder egentlig ikke lage ny heller sjø 😱 Anonymous poster hash: febbe...ebd
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Jeg avkjøler til ca romtemperatur og pisker inn mykt smør, for hånd. Får en veldig luftig og god krem. Anonymous poster hash: f285f...380
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Ja, du må avkjøle først! Og kremen er best når den piskes lite og er gul og ikke lusegul, synes jeg. Anonymous poster hash: 03687...0e9
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg avkjøler den litt. Avkjølte den for masse en gang og då måtte jeg varme kremen opp igjen for at smørklumpene skulle smelte Jeg lar den stå på benken en stund så har jeg i smøret, så setter jeg det i kjøleskapet når alt smøret er rør inn og alle klumpene har smeltet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå