Gå til innhold

Kan noen lære meg litt om Spotify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 4 stk i familien som vil laste ned musikk. Hva koster det? når man først har lastet ned en sang...er den "min" da?

Hvordan fungerer det? Jada, jeg kan sikkert lese litrt selv, men blir veldig glad om noen gir meg kortversjonen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er ikke din, spotify kan fjerne den når de måtte ønske. Fire stk kan laste ned musikk, men bare en kan spille av gangen. Prisen på spotify er vel 99 kr mnd, men mulig det er et billigere abonnement som du ikke kan spille offline på?

Skrevet

Er vel bare 3 enheter som kan være "off line" på et abonnement og kun en om gangen som kan være "on line".

Anonymous poster hash: 1441e...d8b
Skrevet

Når du hooker av på offline og laster ned kan du etterpå høre på sangen selv om du er uten nett.

4 stykker kan fint ha offlinelister på enhetene sine, mine 4 barn har det.

Men sangen er ikke din, du bare låner den så lenge du faktisk betaler abonnementet.

Anonymous poster hash: 49d8d...f99

Skrevet

Når du hooker av på offline og laster ned kan du etterpå høre på sangen selv om du er uten nett.

4 stykker kan fint ha offlinelister på enhetene sine, mine 4 barn har det.

Men sangen er ikke din, du bare låner den så lenge du faktisk betaler abonnementet.

Hmm, dette må jeg prøve. Jeg var sikker på det kun var 3. Vi er en familie på 4, så det hadde jo vært perfekt om alle kan spille off line.

Skrevet

Googlet nå, og der kommer det også maks 3 enheter. Er dere alle på samme abonnement?

Skrevet

Googlet nå, og der kommer det også maks 3 enheter. Er dere alle på samme abonnement?

Vi er 6 stykker i huset og har bare en konto, den brukes på 4 ipad'er, 2 telefoner og 1 pc, men du har kanskje rett i at det aldri er mer en 3 stk som hører på akkurat samtidig. Jeg veit jo at vi egentlig er for mange enheter (jeg trodde det var 4 da) så det hender en offline spilleliste har "ramlet ut". Da laster vi den bare ned på nytt ;)

Skrevet

Vi er 6 stykker i huset og har bare en konto, den brukes på 4 ipad'er, 2 telefoner og 1 pc, men du har kanskje rett i at det aldri er mer en 3 stk som hører på akkurat samtidig. Jeg veit jo at vi egentlig er for mange enheter (jeg trodde det var 4 da) så det hender en offline spilleliste har "ramlet ut". Da laster vi den bare ned på nytt ;)

Ok, da må jeg prøve når jeg kommer hjem. Takk for tipset ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...