Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jeg sitter og skal skrive takkekort etter dåpen til minstemann, og i ammetåka klarer jeg ikke å tenke klart. Jeg trenger derfor hjelp: Er det vanlig å skrive i førsteperson (takk for gaven til min dåp), eller tredje (takk for gaven i anledning Olas dåp)? (Skal selvfølgelig skrive mer/bedre enn som så, men må starte med å velge "fortellerstemme". (Hjelpe meg det er mange år siden jeg hadde norsk merker jeg)). Anonymous poster hash: 45972...949
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg sitter og skal skrive takkekort etter dåpen til minstemann, og i ammetåka klarer jeg ikke å tenke klart. Jeg trenger derfor hjelp: Er det vanlig å skrive i førsteperson (takk for gaven til min dåp), eller tredje (takk for gaven i anledning Olas dåp)? (Skal selvfølgelig skrive mer/bedre enn som så, men må starte med å velge "fortellerstemme". (Hjelpe meg det er mange år siden jeg hadde norsk merker jeg)).Anonymous poster hash: 45972...949 Det siste. Du takker på vegne av ham. Anonymous poster hash: 67936...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå