Gå til innhold

Takkekort dåp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og skal skrive takkekort etter dåpen til minstemann, og i ammetåka klarer jeg ikke å tenke klart. Jeg trenger derfor hjelp:

Er det vanlig å skrive i førsteperson (takk for gaven til min dåp), eller tredje (takk for gaven i anledning Olas dåp)?

 

(Skal selvfølgelig skrive mer/bedre enn som så, men må starte med å velge "fortellerstemme". (Hjelpe meg det er mange år siden jeg hadde norsk merker jeg)).

 

Anonymous poster hash: 45972...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og skal skrive takkekort etter dåpen til minstemann, og i ammetåka klarer jeg ikke å tenke klart. Jeg trenger derfor hjelp:

Er det vanlig å skrive i førsteperson (takk for gaven til min dåp), eller tredje (takk for gaven i anledning Olas dåp)?

(Skal selvfølgelig skrive mer/bedre enn som så, men må starte med å velge "fortellerstemme". (Hjelpe meg det er mange år siden jeg hadde norsk merker jeg)).Anonymous poster hash: 45972...949

Det siste. Du takker på vegne av ham.

 

Anonymous poster hash: 67936...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...