Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Noen sim kan dele erfaringer? Hva gjorde dere for å komme tilbake? Hvor lang tid tok det? Anonymous poster hash: c75ee...f87
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg hadde fullstendig panikk for telefonen. Hadde en bunke med papirarbeid på jobb, som jeg snudde opp ned med jevne mellomrom, for at jeg skulle få gjort litt av det som hadde ventet lengst. Min løsning var å søke permisjon fra jobb i en periode. Jeg fikk et lår fri. jobbet ned noe helt annet, flyttet til et annet sted. Når året var over, var jeg tilbake i full vigør... Anonymous poster hash: 9312c...8e3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Jeg traff veggen så hinsides. Ble lagt inn på psykiatrisk sykehus tilogmed. Tok ca 2 år å komme til meg selv. Fordelen med at jeg traff veggen var at nå vet jeg hvor mine grenser går og tro meg, jeg vil aldri dra strikken for langt igjen. Anonymous poster hash: 8f389...b53
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Uff... Har vel egentlig skjønt og tenkt det en stund, men synes det er pinlig... Har bestilt meg legetime- men kjenner jeg er redd for å gå dit. Vet ikke hvordan jeg vil takle å bli sykemeldt lenge...samtidig som jeg kjenner at jeg ikke kan holde på som nå... Anonymous poster hash: c75ee...f87
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Uff... Har vel egentlig skjønt og tenkt det en stund, men synes det er pinlig... Har bestilt meg legetime- men kjenner jeg er redd for å gå dit. Vet ikke hvordan jeg vil takle å bli sykemeldt lenge...samtidig som jeg kjenner at jeg ikke kan holde på som nå... Anonymous poster hash: c75ee...f87 Hadde det også slik, endte med at nærmeste familie tok kontakt med lege for jeg nektet å innse at jeg hadde problemer for som du føler det så var det pinlig. Jeg synes det er flott at du har tatt kontakt med lege selv om det er vanskelig. Det er bedre å ta kontakt nå enn å vente til det sier totalt stopp. Hilsen hun som ble lagt inn.. Anonymous poster hash: 8f389...b53
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg klarte å stoppe i tide og greide meg med to ukers sykemelding. Det som berget meg var dialogen jeg hadde med sjefen slik at jeg fikk andre arbeidsoppgaver da jeg kom tilbake. Anonymous poster hash: e03d6...7fc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Tusen takk for at dere delte og svarte!! Anonymous poster hash: c75ee...f87
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har møtt den berømte veggen. Levde med en mann som ikke tok ansvar for noe. Jeg leverte barna, dro på jobb, hentet barna, laget middag, ryddet, vasket og alt som måtte gjøres. Han....? Han sov. En dag skulle jeg bare lage meg litt mat. Var bare jeg og barna hjemme. Eldste var 13 år og eneste som fortsatt var våken. Jeg husker at jeg gikk inn på kjøkkenet. Etter det er alt borte. Hadde begynt å snøvle, snakket i tåke om ting som hadde hendt for flere år siden. Barnet ringte min beste venninne som kom og tok seg av barna og jeg ble hentet i ambulanse. Kroppen min faket slag. Ble liggende på sykehus i 3 dager. Mannen....? Han ba min mor være barnevakt og sov... Men så.. Så snakket legene med han og det var som om han våknet opp. Lovte bot og bedring. Keg jobbet leg oppover og nærmer meg makstiden for sykmelding. Begynte 100% da alt nærmet seg bra. Det funket i 10 mnd. Da stod veggen der igjen. Det er snart to år siden og kroppen faker stadig alvorlige symptomer når jeg forsøker. Hjerteinfarkt, slag osv. Kastet ut mannen. Det hjalp en del, men det er lang vei igjen. Jeg har stadig varsellamper som lyser bare jeg går en tur eller tenker for mye. Gleder meg til dette er over. Vil ikke hilse på veggen en tredje gang. Anonymous poster hash: 5ebd5...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå