Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Min er så J*VLIG BARNSLIG.... Anonymous poster hash: 358d4...b6b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Hva legger du i barnslig? Mannen min er veldig voksen, fornuftig og ansvarlig, men han har noen barnslige sider (som jeg synes er bare hyggelig): - han kan være tøysete og tullete - han liker animasjonsfilmer - med godteri er han som er unge i godteributikken Men du mener kanskje ikke sånn barnslig? Anonymous poster hash: df3b9...d6c
MarianeA Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Akkurat passe barnslig . Akkurat som meg. Vi har det veldig gøy sammen. Men han er seriøs og voksen nok i det daglige heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Min er leken og ungdommelige når det passer, men han er ikke barnslig. Jeg kan være litt barnslig... Anonymous poster hash: 0f13d...2e3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Han er så barnelig at han promper høyt med vilje og ler av det etterpå. Anonymous poster hash: 8c6a7...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå