Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Jenta mi har gjort en fantastisk innsats på skolen i året som gikk og vi har lyst til å gi henne en ekstra fin bursdagsgave til 18 års dagen. Hadde tenkt på en Michael Kors veske, men da jeg fisket litt i dag var visst den på vei ut😝 Så spørsmålet mitt er hva som er in på veskefronten? Noen som vet hva som kan glede en god 18 åring? Anonymous poster hash: d75be...621
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Bidrag til bilsertifikatet eller bil. Anonymous poster hash: d3a2b...57c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Bidrag til bilsertifikatet eller bil. Anonymous poster hash: d3a2b...57c Sertifikat får hun og hun kan kjøre min bil så lenge hun bor hjemme. Til neste år skal hun på skole i USA, blir bare dumt å kjøpe bil for et år. Det var hvilke type veske som er in som var spørsmålet. Hi Anonymous poster hash: d75be...621
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Idiotisk 😂 Anonymous poster hash: aea33...ad2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Idiotisk 😂 Anonymous poster hash: aea33...ad2 Takk for ditt innspill. Det bryr meg midt bak hva du mener, men takk likevel. Hi Anonymous poster hash: d75be...621
vimsa3 Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg elsker design vesker. Men i dette tilfellet ville jeg heller spandert Lappen på henne eller en bil.
vimsa3 Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Så ikke det andre innlegget. Det kommer helt an på hvilket merke Hun liker eller hvilken type vesker. Louis vuitton har noen nydelige vesker i vanlig lær eller epi lær. Disse er sjeldent å se i bybildet da de er dyrere en canvas vesker men beholder også både prisen og kvaliteten mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 https://www.31philliplim.com/shop/quill-bucket-bag-1178.html Anonymous poster hash: b5e19...69d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Så ikke det andre innlegget. Det kommer helt an på hvilket merke Hun liker eller hvilken type vesker. Louis vuitton har noen nydelige vesker i vanlig lær eller epi lær. Disse er sjeldent å se i bybildet da de er dyrere en canvas vesker men beholder også både prisen og kvaliteten mye bedre. Tusen takk for tips. Hi Anonymous poster hash: d75be...621
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 https://www.31philliplim.com/shop/quill-bucket-bag-1178.htmlAnonymous poster hash: b5e19...69d Den var tøff, men litt for spesiell til den prisen. Jeg tenker noe mer klassisk og varig. Takk for tipset likevel Hi Anonymous poster hash: d75be...621
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Sjekk ut Zalando f. Eks. Der har de litt av alt. F. Eks DKNY, Michael Kors, Marc by Marc Jacobs osv. Anonymous poster hash: 7d01e...42c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Hvilken pris tenker du? Anonymous poster hash: ac31f...592
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Marc jacobs da? Litt dyrere en MK, nen du ser de ihvertfall ikke på hvert gatehjørne
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er veldig glad i Marc jacobs. Feks hillier hobo er en passe stor hverdagsveske ellers er Celine et godt alternativ, men det er en god del dyrere.. Anonymous poster hash: 6b089...40d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #16 Skrevet 11. juni 2015 Ønsker hun seg veldig ny veske? Uansett hvor "tidløs" en veske er blir den enten umoderne eller hun blir lei av den etter et par år. Om det virklig er veske hun ønsker seg så er jo det greit, men da tipper jeg hun vet hvilken hun ønsker seg også. Personlig hadde jeg heller spandert en reise, et kurs eller en ting i sammenheng med en fritidsinteresse (kamera, instrument, våtdrakt, kaiak eller noe sånt). For meg høres en veske ganske kjedelig og upersonlig ut. Anonymous poster hash: 606d4...c80
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #17 Skrevet 11. juni 2015 Ønsker hun seg veldig ny veske? Uansett hvor "tidløs" en veske er blir den enten umoderne eller hun blir lei av den etter et par år. Om det virklig er veske hun ønsker seg så er jo det greit, men da tipper jeg hun vet hvilken hun ønsker seg også. Personlig hadde jeg heller spandert en reise, et kurs eller en ting i sammenheng med en fritidsinteresse (kamera, instrument, våtdrakt, kaiak eller noe sånt). For meg høres en veske ganske kjedelig og upersonlig ut.Anonymous poster hash: 606d4...c80 Vi skal til Paris på jentetur i sommer, men jeg har lyst å gi en fysisk gave også. Hun har ønsket seg veske lenge, men jeg syns det har vært for dyrt til en så ung jente. Men nå er hun jo 'voksen' og er en fornuftig og grei jente som jeg har lyst å gjøre litt ekstra stas på. Jeg regner jo ikke med at hun bruker vesken i åresvis, men da kan jo kanskje mamma arve den Tusen takk til alle for gode tips, jeg får prøve å fiske litt, hun tror nok ikke at det er håp om å få veske nå. Hi Anonymous poster hash: d75be...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå