overlord Skrevet 11. juni 2015 #26 Skrevet 11. juni 2015 I dag har jeg gått med mitt nye skjørt med vaffelstrikk i en dus blekblå farge. Kombinert med hvit t-skjorte, dongerijakke og sandaler. Liker smale stoffbukser som går rett over anklene. Finner ofte fine slike på Zara. Kombinert med t-skjorte og dongerijakke eller en fin cardigan. Går mye i kjoler. Det jeg aldri går i er shorts. Det syns jeg ikke jeg kler. Syns alltid shorts får meg til å se større ut enn jeg er.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #27 Skrevet 11. juni 2015 I dag har jeg gått med mitt nye skjørt med vaffelstrikk i en dus blekblå farge. Kombinert med hvit t-skjorte, dongerijakke og sandaler. Liker smale stoffbukser som går rett over anklene. Finner ofte fine slike på Zara. Kombinert med t-skjorte og dongerijakke eller en fin cardigan. Går mye i kjoler. Det jeg aldri går i er shorts. Det syns jeg ikke jeg kler. Syns alltid shorts får meg til å se større ut enn jeg er. Hvor kjøper du kjoler og skjørt? Vet jo ikke hvor stor du er og om vi kan bruke det samme. Anonymous poster hash: 7c197...cd2
sug lut Skrevet 12. juni 2015 #28 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Kjoler Tunika og kort tights Shorts Hvor kjøper du tunika og kort tights? Anonymous poster hash: 7c197...cd2 Hvor som helst. Mye Masai, Indiska, Gudrun Sjøden. Og til deg som synes "hvorfor?" var et bedre spm enn "hvor",- tja, jeg hadde foretrukket å gå naken kontinuerlig men det sanksjoneres. Endret 12. juni 2015 av sug lut
Luksusdyret Skrevet 12. juni 2015 #29 Skrevet 12. juni 2015 Kjoler Tunika og kort tights Shorts Hvor kjøper du tunika og kort tights? Anonymous poster hash: 7c197...cd2 Hvor som helst. Mye Masai, Indiska, Gudrun Sjøden. Og til deg som synes "hvorfor?" var et bedre spm enn "hvor",- tja, jeg hadde foretrukket å gå naken kontinuerlig men det sanksjoneres. Jeg forstår ikke folk som sier at tunika og tights er æsj og ingen ser bra ut i dem. Hva med oss som så å si ikke kan ha på seg dongeribukser? På grunn av ødelagt mage etter X antall fødsler? Her passer INGEN dongeribukser. Bruker str S, men da passer ikke den overflødige huden på magen inn i buksa. Hvis jeg kjøper M, henger buksa på ræva og lårene. Så jo, jeg ser best ut i tunika som skjuler magevalken.
overlord Skrevet 12. juni 2015 #30 Skrevet 12. juni 2015 I dag har jeg gått med mitt nye skjørt med vaffelstrikk i en dus blekblå farge. Kombinert med hvit t-skjorte, dongerijakke og sandaler. Liker smale stoffbukser som går rett over anklene. Finner ofte fine slike på Zara. Kombinert med t-skjorte og dongerijakke eller en fin cardigan. Går mye i kjoler. Det jeg aldri går i er shorts. Det syns jeg ikke jeg kler. Syns alltid shorts får meg til å se større ut enn jeg er. Hvor kjøper du kjoler og skjørt? Vet jo ikke hvor stor du er og om vi kan bruke det samme. Anonymous poster hash: 7c197...cd2 Jeg bruker str. 40. Handler hvor som helst. Jeg syns skjørt og en enkel t-skjorte er det perfekte sommerantrekk. Se etter skjørt med vaffelstrikk. Det er veldig flatterende.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #31 Skrevet 12. juni 2015 Hva er vaffelstrikk? 😖 Anonymous poster hash: 7c197...cd2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #32 Skrevet 12. juni 2015 Jeg synes ikke det blir så varmt i Norge, så derfor jeans, t-skjorte, sandaler, maxikjole, kjole og cardigan, shorts og t-skjort, noen få ganger skjørt. Klær er klær😃 Anonymous poster hash: 648e6...d7b
Vaffelstrikk Skrevet 12. juni 2015 #33 Skrevet 12. juni 2015 Vaffelsøm ;-) rynkeeffekt av mange små strikker innsydd i stoffet. Vanlig øverst på maxikjoler, former seg etter kroppen. Jeg kjøper nesten alle mine kjoler på Indiska for tiden, de har plass til store pupper og rumper. Har også modeller som passer fint for å skjule mager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå