Gå til innhold

Hva er det fineste du har opplevd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller den fineste dagen i ditt liv?

 

Anonymous poster hash: fc604...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det er mye.. :)

 

Fødselen til sønnen min var magisk! Det øyeblikket jeg fikk han på brystet er umulig å forklare. Jeg skal ikke ha flere barn, men kunne gjerne født igjen :P

 

En annen dag som stikker seg veldig ut var da jeg og kjæresten min var på ferie. På en takterrasse-restaurant i solnedgangen delte vi et øyeblikk som var så vakkert og herlig at vi begge mistet pusten og hadde tårer i øynene. Jeg trodde slike ting ikke var mulig og bare noe man så på film, men jeg er så utrolig glad og takknemlig for at jeg har fått oppleve det. Uansett hvordan forholdet vårt skulle ende i fremtiden er det et øyeblikk jeg virkelig skal ta vare på!

 

Anonymous poster hash: 4b891...e53

Skrevet

Koselig:) mer!

 

Anonymous poster hash: fc604...86b

Skrevet

Våren og sommeren jeg møtte mannen min og var stormende forelsket og fødslene til barna våre.

Minner som aldri vil bli borte uansett hva som skjer😀

 

Anonymous poster hash: 2979e...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...