Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hun er ti uker og får NSB. Den siste uken har hun gulpet daglig, av og til bare renner det ut vann, andre ganger tynn melk. Det ser ut til at hun har vondt i magen. Burde jeg teste ut et annet merke? Collett for eksempel? Anonymous poster hash: 5da6e...25e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Nan, ikke NSB Anonymous poster hash: 5da6e...25e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Gulp er forskjellig fra barn til barn, noen gulper "aldri", noen gulper alltid, noen gjør det i perioder. Har ikke noenå si om de ammer eller flasker Anonymous poster hash: b7bb8...3cd
sbf Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Min tålte ikke nan, gulpet hele tiden. Byttet til hipp og gikk til manuellterapeut, da ordnet det seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå