Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Har noen her vært på cruise med color magic/fantasy? Det står makstid 1 time i badelandet, får man virkelig ikke bade lenger enn 1 time? Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Det er en time ad gangen. Badelandet er ikke så stort så en time var nok for vår del, men man blir ikke hanket ut med mindre det er stor pågang. Anonymous poster hash: 9f1ad...63b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Oki, men da må vi betale på nytt om vi vil bade igjen senere på dagen da? Vi har en på 5 år og ei på 1 år, og 5 åringen elsker å bade. Er det en fin tur da? Vi drar ei helg, så er litt redd for at det er skikkelig fyllefest der da. Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Gjest Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Det er IKKE fyllefester ombord på denne båten, og jeg har reist mye både i helger og hverdager. Koser meg masse ombord og kan anbefale badeland, men etter en time så er det faktisk greit å bli ferdig Den er ikke så stor så det er sagt. Nå i sommer så er det mye som skjer for barna, så ja bare gled dere.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Jeg var der alene med barna mine i fjor sommer! Fantastisk tur og absolutt ikke en "fyllebåt", badelandet har regel om en time, ja, og man må betale på nytt om man skal inn igjen, men barn under en viss alder er gratis, så det er ikke fryktelig dyrt
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Tusen takk for svar Vi gleder oss, er bare litt redd for at det blir kjedelig til minstejenta. Hun blir 1 rett før vi drar, og er ikke av det tålmodigsteslaget, men det går sikkert greit Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Det er fine båter, langt over Københavnbåten i komfort og stil. Men ser vel for meg at det kan være litt kjedelig for unger i lengden, så det blir opp til foreldrene å være kreative. Det er verd å betale for vindu på lugaren.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Vi har heldigvis rom med havutsikt. Satser på at det er mange andre unger der, så 5 åringer får noen andre å herje med i værtfall Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Ang maten, vi bestillte med kveldsbuffe vi, men jeg lurer på om jeg kanskje angrer litt på det. Hva hadde dere andre som har vært der? Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Gjest Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 Ikke buffe..... det er for jævlig i sommerferien. Tro meg. Svette tyskere som sloss om barnematen! Lange uendelige køer ved første bordsettning. Ta ala carten i stedet. De har egen barnebuffe der også Mer rolig atmosfære og ungene holder seg rolig de også. Hehe snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 🙈 Syns egentlig jeg ser det for meg ja, haha.. Det er kanskje ikke så lettvint som jeg først så for meg. Gjelder det frokost og lunsjbuffet også? Jeg elsker egentli buffet,er ofte så masse god mat å velge mellom Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Gjest Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Hvilken lugartype har dere valgt da? Om dere har 4* så har dere frokost inkl i ala carten Lunsjen er det roligere der, men som sagt så ere fullt der om sommern
Cessa84 Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Nei, vi har en dobbellugar, sånn med dør i mellom. Sto ikke noe om at det var med frokost i værtfall. Tusen takk for alle tipsene
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Vi dro da minsten var 10 mnd og 22mnd. Første gangen oppgraderte vi til 4*, andre gangen bestilte vi 4*. Både pga utvendig lugar, frokost i a la carten og middag der. Mye roligere enn buffeten. Ikke kjedelig for ettåringen. Vandret i handlegaten med oss, hadde med vognen, sov hvor som helst, begge turene var gode, ingen dårlige minner. Anonymous poster hash: ed653...bf5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Absolutt ikke fyllebåt og det er endel aktiviteter for barn ombord i sommeren . De gangene vi reiser med barn pleier vi ikke å inkludere middag . De har Burger bar ombord ( fungerer veldig fint med enkel middag der når barna blir sultne) og de har pizza / italiensk resturante der ) . Frokost er best på ala karte ved 4* lugar og 5* lugar . Synes ikke middagen på ala karte er noe god , sist vi reiste med mat og spiste der fikk barna mat en halv time før oss å begynte å mase om å gå før vi voksne fikk maten på bordet en gang. Veldig koselig båt , så gled dere holder faktisk med en time i badeland . Er ikke stort , og de kaster deg ikke ut etter en time så sant det ikke er fullt . Pleier å bade når båten er i land vi , da er det lite folk der . Anbefaller spa avdeling til de voksne , flinke og dyktige de som jobber der . Anonymous poster hash: e8621...c2e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Hmm..kanskje jeg skal oppgradere lugaren vår til 4* da. Bør man da ta med havutsikt? Ser at de har med utsikt til handlegaten også. Og lunsjbuffet, ja eller nei? Tusen takk for alle gode tips 👌 Anonymous poster hash: e65e2...3f2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Hmm..kanskje jeg skal oppgradere lugaren vår til 4* da. Bør man da ta med havutsikt? Ser at de har med utsikt til handlegaten også. Og lunsjbuffet, ja eller nei? Tusen takk for alle gode tips Anonymous poster hash: e65ev2...3f2 Havutsikt. Anonymous poster hash: f292d...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå