Gå til innhold

Er jeg bifil/seksuell??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 19. Har hatt flere forhold opp igjennom, og vært med flere menn enn normalen, sannsynligvis. De jeg kjenner ser på meg som en skikkelig manneelsker! Ha ha.. Så

tror ikke det faller inn hos noen at jeg kan være bifil...

Men i det siste har jeg begynt å føle en liten tiltrekning til jenter, ikke bare seksuelt... Møtte ei jente her om dagen, som jeg fikk en skikkelig godfølelse for. Mer-enn-venn følelse... Og etter den hendelsen har jeg begynt å titte på jenter på en helt annen måte enn tidligere. Og jeg kjenner virkelig ikke igjen meg selv?

Har tidligere sett på andre kvinner som "konkurenter" men nå, er det helt motsatt. Synes kvinner er så mye mer spennende og vakkert enn menn.

Mulig jeg bare er forvirret, jeg har jo kun hatt følelser for motsatt kjønn tidligere? Og hadde jeg vært bifil, hadde jeg vel funnet ut dette for lenge siden?

Hjelp takk :(

Anonymous poster hash: ae732...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, kan godt hende du er det! Mange oppdager det jo ikke før sent.

Du kan si som venninnen min pleide å si (som forsåvidt er streit) "Jeg er bifil, jeg har bare ikke møtt den rette jenta ennå"

Anonymous poster hash: 21442...729
Skrevet

Jenter ER helt fantastiske :) Syns du skal utforske denne greia. Er det ikke snart skeive dager, mon tro?

Anonymous poster hash: 2e0fd...6c4

Skrevet

Jeg er bifil.. Fant vel ut det når jeg var 18. Litt på samme måte som deg, en jente jeg hadde veldig god tone med... Jeg har i dag mannlig samboer og et barn, men er jo enda bifil 😉 tror ikke du skal stresse sånn med det. Utforske det videre nå mens du er så ung 😉 du finner jo ut av det! Jeg kjenner mange som forelsker seg i personlighet og ikke kjønn. Kos deg og lykke til 👍

Anonymous poster hash: a6ddd...32a

Skrevet

Er biologisk selv, men kunne ikke tenke meg å hatt ett fast følge med ei jente, har mann og barn jeg også :)

Anonymous poster hash: 468fd...a24

Skrevet

Er biologisk selv, men kunne ikke tenke meg å hatt ett fast følge med ei jente, har mann og barn jeg også :)

Biologisk 😂

Skrevet

Skrivefeil, Beklager.

Bifil mente jeg selvsagt.

Jeg har vel alltid vært det, og er 30 nå :)

Skrevet

Biologisk 😂

Ja stavekontroll er flott, hihi :P

Skrevet

Biologisk 😂

Ja stavekontroll er flott, hihi :P

Kjenner til det 👍😉

Skrevet

Biologisk

Jeg er også biologisk. 

Anonymous poster hash: d6c66...0e0

Skrevet

Da ser jeg på det som sannsynlig at du er bifil HI.

Jeg er heterofil selv, i det minste så tror jeg det, men man bør vel aldri utelukke at man plutselig kan forelske seg i en av samme kjønn og måtte tenke annerledes, slik som i ditt tilfelle.

Jeg har for øvrig et barn på ti som helt siden han var fem år har sagt at den eneste han har vært forelsket i er en gutt han var 'kjæreste' med i barnehagen.

Anonymous poster hash: b42d8...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...