Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Noen som har erfaring med dette? Vi tenker å flytte til Spania for 1-3 år, Er meg og 1 barn, flytter da barnet starter første året på videregående. Trives vi begge veldig godt, blir vi der så barnet får fullført videregående. Men flytter tilbake etter det. Her hjemme har vi lite familie og venner. Den lille familien vi har, er på Gran Canaria 3 ganger i året uansett. Er dit vi tenker å flytte. Tenker å leie en leilighet i nærheten av skolen. Tenker å kjøpe sykler, men ikke bil. Har vært på Gran Canaria flere ganger, og har aldri vært noe problem å ta buss der. Jeg kommer til å ta nettbasert etterutdannelse der nede, og jeg vil gjerne lære meg spansk. Kommer og til å bruke en del tid på trening, vil gjerne trene yoga. Noen som vet noe om mulighetene for spansk kurs, jeg er flink i engelsk og. Så kan ta spanskkurs på engelsk. Og muligheter for yoga? Noen som har erfaring med skolen? Og hva med alt praktisk? Hva med skatt? Jeg er 50% ufør. Hva trenger man av forsikringer der? Anonymous poster hash: 18961...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå