Gå til innhold

Hvilke rie app er grei å ha til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes sikkert mange der ute, men er det noen som kan komme med en anbefaling?takk:)

Anonymous poster hash: cf00a...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jadde den som heter rieteller. Brukte den i en halvtime før jeg ikke gadd mer. Så liksom ikke vitsen.

Anonymous poster hash: 116db...46e

Skrevet

Hva skal man med en rie-app?

Anonymous poster hash: 24ff2...576

Skrevet

Du trenger ikke. Det er bare tull å bruke tid på.

Anonymous poster hash: fc055...3fb

Skrevet

Av alle idiotiske ting....

Anonymous poster hash: 30a4d...9e8

Skrevet

Trodde at man hadde det jævlig nok med rier fra før av, om ikke man skal måle hvor jævlig man har det i tillegg... Dette er det perfekte eksemplet på handelsstandens måte å tjene penger på en ubrukelig og unødvendig ting.

Skrevet

Av alle idiotiske ting....Anonymous poster hash: 30a4d...9e8

man trenger ikke svare hvis man ikke kan svare på det jeg spør om vel? Men til dere andre, takk for svar:) trodde det var vanlig med en app til fødsel i disse "appe" tider, men da dropper vi det og bruker en god gammeldags stoppeklokke ;)

Hi

Anonymous poster hash: cf00a...6ce

Skrevet

Jeg lastet ned en men brukte den aldri. Det er ikke noe poeng :)

Anonymous poster hash: a0ea9...43f

Skrevet

Min het rieteller (ser det står "opsanger " på den). Den var gratis, og kan ikke huske jeg ble plaget av reklame. Helt enkel, start og stopp og så regner den ut varighet og intervall for deg.

Kjenner mange som har brukt rieteller, så ubrukelig for alle er det nok ikke. Jeg brukte den hjemme før vi dro på sykehuset, men det var jo ikke alle rier jeg fikk med og lengde ble nok heller ikke korrekt ettersom man da må sitte klar med mobilen for å få det helt riktig. Men syntes det var greit å ha for å holde noenlunde oversikt. Tenker det er lettere med app enn stoppeklokke og papir da, med app slipper du regne selv😉

Anonymous poster hash: dbee0...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...