Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Vet det er lenge til jul, men sitter å tenker så mye på dette og liker å ha kontroll/planene klare 😋 i desember har jeg en liten gutt på 1år, og lurer på hvordan rutinene skal være på julaften..?!? Jeg tenkte at på dagen skulle jeg være hos foreldrene mine, åpne noen gaver, spise litt godis, kanskje gå i kirka(har det som tradisjon, men kommer Ann hvordan han er da..) før så å dra til samboeren min å hans lille familie på ettermiddagen. Der gutten får åpne flere gaver spise før så å legge seg til sånn ca samme tid som han bruker (7-8tiden) han blir uansett ikke å skjønne så mye av denne dagen i år uansett, så er ikke vits i at han er kjempelenge oppe å ødelegger rutinene sine. Og han blir sikkert lei før han har fått åpnet alle gavene.. Men høres det greit fordelt mtp besteforeldrene? Svigermor er litt kjærring.. Og hun forventer at vi skal være med henne på alle høytidsdagen osv siden hun er alene.. Men jeg vil jo at mine foreldre også skal få være med sønnen min. Hun ble så fornærmet når jeg skulle til foreldrene mine på 17.mai, men vi var jo sammen med henne å spiste middag på ettermiddagen Anonymous poster hash: 039cb...948
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Hei! Vet det er lenge til jul, men sitter å tenker så mye på dette og liker å ha kontroll/planene klare i desember har jeg en liten gutt på 1år, og lurer på hvordan rutinene skal være på julaften..?!? Jeg tenkte at på dagen skulle jeg være hos foreldrene mine, åpne noen gaver, spise litt godis, kanskje gå i kirka(har det som tradisjon, men kommer Ann hvordan han er da..) før så å dra til samboeren min å hans lille familie på ettermiddagen. Der gutten får åpne flere gaver spise før så å legge seg til sånn ca samme tid som han bruker (7-8tiden) han blir uansett ikke å skjønne så mye av denne dagen i år uansett, så er ikke vits i at han er kjempelenge oppe å ødelegger rutinene sine. Og han blir sikkert lei før han har fått åpnet alle gavene.. Men høres det greit fordelt mtp besteforeldrene? Svigermor er litt kjærring.. Og hun forventer at vi skal være med henne på alle høytidsdagen osv siden hun er alene.. Men jeg vil jo at mine foreldre også skal få være med sønnen min. Hun ble så fornærmet når jeg skulle til foreldrene mine på 17.mai, men vi var jo sammen med henne å spiste middag på ettermiddagen Anonymous poster hash: 039cb...948 Kan dere ikke invitere alle til dere heller da. Blir svigermor sittendes alene hvis dere ikke kommer? Anonymous poster hash: 1b78c...ee8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Vi sluttet å være borte til andre når vi fikk barn. Lagde egne tradisjoner som passer oss best (og som vi kan justere etter som barna blir eldre). Som regel komner både besteforeldre, morfaren og mormora til ungene innom oss, så de får sett hverandre uansett :-) Anonymous poster hash: 4911c...713
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Feirer annethvert år med mine og hans foreldre, varierer om vi er hjemme eller borte. Er hos de andre besteforeldrene dagen etter. Anonymous poster hash: 4a37b...ca8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Her ble det annet hvert år når gutten kom. I år blir det nok hjemme med mine foreldre på besøk. Lettere å flytte 2 voksne og så får han legge seg i sengen sin. Anonymous poster hash: 8c3cd...2a5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Det er sommer Anonymous poster hash: 2fb6a...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå