Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Viser seg at vi venter nr 2 og vi har ikke så god råd nå. Så lurer på om noen har hatt city mini til hoved vogn? Vi har en som kun er brukt sommerstid, og aldri prøvd den på viterføret. Synes vogna er veldig god det vi har brukt den. Tenkte det rimeligste ville vært å kjøpt bag til den og bruke den fremfor å kjøpe en annen vogn. Blir veldig dyrt siden vi trenger bilsete også, pluss klær og madrass til seng. Resten har vi etter første mann. Men er den bra nok som hovedvogn første tiden? Tenker da fra januar/februar til rundt juni? På grunn av dyre reperasjoner på bil nå har vi ikke noe ferie penger å legge til sides, alt går til bil, kompensasjon for tapt lønn i ferien og en liten helge tur med eldste. Anonymous poster hash: feb96...779
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Hmm, jeg synes ikke den fungerer på vinterføre. Men hva med å bruke bæresele istedet? Det er billigere. Anonymous poster hash: 589db...03d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Mini GT i nødstilfelle, men den vanlige mini har for dårlige hjul for vinterføre. Hva med å kjøpe en brukt Simovogn med lufthjul? Vi bruker både simo kombi og babyjogger city mini GT (den med bedre hjul), og de utfyller hverandre bra. Baby født i desember. Anonymous poster hash: 8a23b...263
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Ja kan jo se etter en billig simo eller lignende. Hadde det Vært sommer baby hadde det ikke Vært noe problem siden vi kunne kjøpt drømme vogna for feriepenger neste år. Drømme vogna er city elite. Vet ikke om jeg bør belage meg på kun bære da første mann var en sånn som helst ville ligge alene og bli bært minst mulig på. Så greit å ha mulighet til både bæring og trilling. Anonymous poster hash: feb96...779
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Ja kan jo se etter en billig simo eller lignende. Hadde det Vært sommer baby hadde det ikke Vært noe problem siden vi kunne kjøpt drømme vogna for feriepenger neste år. Drømme vogna er city elite. Vet ikke om jeg bør belage meg på kun bære da første mann var en sånn som helst ville ligge alene og bli bært minst mulig på. Så greit å ha mulighet til både bæring og trilling. Anonymous poster hash: feb96...779 Ja, men du får nok mye billig på finn hvis du er villig til å kjøpe en gammel vogn. Anonymous poster hash: 589db...03d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Ja kan jo se etter en billig simo eller lignende. Hadde det Vært sommer baby hadde det ikke Vært noe problem siden vi kunne kjøpt drømme vogna for feriepenger neste år. Drømme vogna er city elite. Vet ikke om jeg bør belage meg på kun bære da første mann var en sånn som helst ville ligge alene og bli bært minst mulig på. Så greit å ha mulighet til både bæring og trilling. Anonymous poster hash: feb96...779 Ja, men du får nok mye billig på finn hvis du er villig til å kjøpe en gammel vogn. Anonymous poster hash: 589db...03d Ser en med bag selges for 700kr. Og du har jo bagdelen kanskje 6 mnd. Anonymous poster hash: 589db...03d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Ja vet det er mye rimelig på finn som er fullt brukbart så blir til å kikke der. Bare tenkte det muligens kunne gå å bruke mini som jeg allerede har, men skjønner jo at det ser dårlig ut utfra andres erfaringer. Får tråle finn opp og ned, har jo god tid så kanskje jeg kommer over ett bra kupp. Anonymous poster hash: feb96...779
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Du kan jo også legge ut annonse med "ønskes kjøpt" Anonymous poster hash: 589db...03d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Viss du forteller hvor du bor så har jeg en billig Emmaljunga duo vogn som jeg skal selge😀 Anonymous poster hash: 1774d...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå