Gå til innhold

Lifesum og slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg målet nå, 1,3kg igjen. Idag fikk jeg utdelt 753kcal.. Er ikke det drøyt lite? :/ Har stillestående arbeid, men trener 4 dager i uken i tillegg (får da flere kalorier å spise også)

Men kan 754kcal være bra å leve på?

Anonymous poster hash: 9a780...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, med mindre du er en Chihuaua så er det på nivå med et anorektisk kcal inntak. Du burde aldri ligge under 1500 kcal per dag med mindre du vil sult bort all muskelmasse og bare bli mager og underernært.

Skrevet

Eh, med mindre du er en Chihuaua så er det på nivå med et anorektisk kcal inntak. Du burde aldri ligge under 1500 kcal per dag med mindre du vil sult bort all muskelmasse og bare bli mager og underernært.

Det er jo litt individuelt.

Jeg går ikke ned i vekt om jeg ikke går under 1200 kcal i døgnet. Trener hard styrke og kondis 5 ganger i uken og øker stadig på alle styrkeøvelser. Går ned ca 0,3-0,7 i uken.

Anonymous poster hash: b4fb6...a81

Skrevet

Jeg trener hard styrketrening, har ikke mistet noe styrke mens jeg har vært på denne dietten.. Hi

Skrevet

Jeg går ikke ned i vekt om jeg ikke går under 1200 kcal i døgnet. Trener hard styrke og kondis 5 ganger i uken og øker stadig på alle styrkeøvelser. Går ned ca 0,3-0,7 i uken.

Det der hørtes mer fanatisk enn sunt ut.

Anonymous poster hash: 08645...56b

Skrevet

Det der hørtes mer fanatisk enn sunt ut.

Anonymous poster hash: 08645...56b

Ja, 1200 kcal pluss trening sier seg selv blir alt for lite næring for et voksent menneske. Si at du brenner 300 kcal på trening og spiser kun 1200 kcal; da har kroppen kun fått 900 kcal.

Derfor man skal spise mer dagene man trener.

Skrevet

Jeg trener hard styrketrening, har ikke mistet noe styrke mens jeg har vært på denne dietten.. Hi

Det er selvsagt en prosess som tar noe tid, men du kan ikke bygge muskler på stort underskudd. Det er fysikkens lov.

Skrevet

Det er selvsagt en prosess som tar noe tid, men du kan ikke bygge muskler på stort underskudd. Det er fysikkens lov.

Skrevet

Er ikke ute etter å bygge noe særlig muskler, men gå ned i fettprosent og bevare de musklene jeg har. Forbrenner ca 500-600kcal pr økt, og da spiser jeg som regel 500kcal mer også :) da blir jeg liggende på 1200kcal. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...