Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Brødboks på benken Anonymous poster hash: c225c...256
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Oppå mikroen i brødposen Anonymous poster hash: 03899...981
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 I brødboksen på benken, inni brødpose og bærepose. Usikker på om det er nødvendig med både brødpose (den som følger med brødet) og bærepose, men det er nå en vane jeg har fra barndommen... Anonymous poster hash: 6b1d8...4fd
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 I brødboksen på benken, inni brødpose og bærepose. Usikker på om det er nødvendig med både brødpose (den som følger med brødet) og bærepose, men det er nå en vane jeg har fra barndommen... Anonymous poster hash: 6b1d8...4fd Ikke i bærepose, ikke bra(mye uheldige stoffer i bærepose) Bruk egnet brødpose. Anonymous poster hash: c225c...256
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 I boks på benken. Skulle ønske eg hadde ei ledig skuff, hatar "rot" på benkane.
Mandala Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Har tidligere hatt det i en skuff. Nå har vi ikke passende skuffer lengre, og enn så komme ligger det i brødpose på benken. Samboeren har en brødboks i plast, men jeg syns brødet blir så veldig seigt og ikke-godt av å ligge i den. Så dere som bruker brødboks, hva slags? Endret 11. juni 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har det i fryseren. Spiser kun brød til frokost. Anonymous poster hash: bfbd5...4de
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har det på kjøkkenbenken i en sånn kurv: Anonymous poster hash: bfbd5...4de
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Ferdig oppskjært i fryseren. Tar ut kun det vi trenger, tiner på benken på 10 min kaster aldri en eneste skive! Anonymous poster hash: 93995...784
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Vanlig brød i skuff litt lavt nede da jeg har cøliaki og ikke kan risikere å få smuler på annen mat. Glutenfritt brød i frysen, tar opp det jeg trenger fortløpende. Burde hatt vanlig brød oppskåret i frysen også da vi kaster alt for mye. Anonymous poster hash: 30704...e12
Ikkedytt Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Har det ferdig oppskåret i fryseren. Ellers i en brødpose på benken.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 I pose i brødboks av blikk på benken. Rekker egentlig ikke å bli tørt, det går mye brød her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå