Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere brød?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I boks på benken eller i skuff/skap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødboks på benken



Anonymous poster hash: c225c...256
Skrevet

Oppå mikroen i brødposen :P



Anonymous poster hash: 03899...981
Skrevet

I brødboksen på benken, inni brødpose og bærepose. Usikker på om det er nødvendig med både brødpose (den som følger med brødet) og bærepose, men det er nå en vane jeg har fra barndommen...



Anonymous poster hash: 6b1d8...4fd
Skrevet

 

I brødboksen på benken, inni brødpose og bærepose. Usikker på om det er nødvendig med både brødpose (den som følger med brødet) og bærepose, men det er nå en vane jeg har fra barndommen...

 

Anonymous poster hash: 6b1d8...4fd

 

Ikke i bærepose, ikke bra(mye uheldige stoffer i bærepose)

Bruk egnet brødpose.

 

Anonymous poster hash: c225c...256

Skrevet

I boks på benken. Skulle ønske eg hadde ei ledig skuff, hatar "rot" på benkane.

Skrevet (endret)

Har tidligere hatt det i en skuff. Nå har vi ikke passende skuffer lengre, og enn så komme ligger det i brødpose på benken. Samboeren har en brødboks i plast, men jeg syns brødet blir så veldig seigt og ikke-godt av å ligge i den.

 

Så dere som bruker brødboks, hva slags?

Endret av Mandala
Skrevet

Jeg har det i fryseren. Spiser kun brød til frokost.

 

Anonymous poster hash: bfbd5...4de

Skrevet

I en brødboks, brødene Pakkes i linpose.

Skrevet

Jeg har det på kjøkkenbenken i en sånn kurv:

 

 

 

Anonymous poster hash: bfbd5...4de

post-42-0-71643600-1434013998_thumb.jpg

Skrevet

Ferdig oppskjært i fryseren. Tar ut kun det vi trenger, tiner på benken på 10 min :) kaster aldri en eneste skive! :)

 

Anonymous poster hash: 93995...784

Skrevet

Vanlig brød i skuff litt lavt nede da jeg har cøliaki og ikke kan risikere å få smuler på annen mat. Glutenfritt brød i frysen, tar opp det jeg trenger fortløpende.

 

Burde hatt vanlig brød oppskåret i frysen også da vi kaster alt for mye.

 

Anonymous poster hash: 30704...e12

Skrevet

Har det ferdig oppskåret i fryseren. Ellers i en brødpose på benken.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

I pose i brødboks av blikk på benken. Rekker egentlig ikke å bli tørt, det går mye brød her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...