Gå til innhold

Feriepenger fra NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hadde permisjon fra Desember 13 til Januar 14. Fikk utbetalt fødselspenger fra arbeidsplass, samt fra NAV ( da jeg hadde en 20 prosent prosjektstilling som gikk ut like etter min permisjon startet).spm mitt er om jeg får feriepenger fra NAV på 20 prosent-stillingen?

 

Anonymous poster hash: 6fda6...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener fra desember 13 til januar 15?

 

Om så, så vil jeg tro du skulle fått det ja(for 12 uker)

Feriepengene fra nav ble utbetalt i slutten av mai.



Anonymous poster hash: af1b7...1f8
Skrevet

Om du skulle fått feriepenger fra dem så hadde de nok vært utbetalt allerede, gå bare inn på mitt nav og sjekk under utbetalinger som har kommet fra dem.



Anonymous poster hash: 2c4d5...fd2
Skrevet

Ja, men kun for de første 12/15 ukene. For ukene i desember 2013 fikk du i fjor så får du for de siste i år.

 

Anonymous poster hash: 7b2fa...34e

Skrevet

Vil man også kun få feriepenger fra arbeidsplass for 12 uker?

 

Anonymous poster hash: 6fda6...acd

Skrevet

Vil man også kun få feriepenger fra arbeidsplass for 12 uker?

 

Anonymous poster hash: 6fda6...acd

Såvidt jeg har forstått så får man for hele permisjonen om arbeidsplassen betaler permisjonspengene.

 

Anonymous poster hash: af1b7...1f8

Skrevet

Takk:)

 

Anonymous poster hash: 6fda6...acd

Skrevet

Vil man også kun få feriepenger fra arbeidsplass for 12 uker?

 

Anonymous poster hash: 6fda6...acd

Det er opp til tariffavtalen din. Det er ikke gitt at alle får fulle feriepenger selv om arbeidsgiver forskutterer foreldrepengene

 

 

Anonymous poster hash: 7b2fa...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...