Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Bestemor og onkel er de eneste som gadd å komme i selskap til ungen, hva kan man servere til TO stk? En liten kake? Anonymous poster hash: ec70c...003
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Lag en langpanne og frys restene. Så leit at ikke flere kommer i selskap Anonymous poster hash: 97d0c...ffe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Lag en langpanne og frys restene. Så leit at ikke flere kommer i selskap Anonymous poster hash: 97d0c...ffe De er ikke så mange, men svigerfar driter visst lang marsj i sitt eneste barnebarn. Hadde en større feiring med min familie, så blir en minifeiring dette da Anonymous poster hash: ec70c...003
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Is og frukt/bær Ikke noe vits i noe salt (mat)? er på ettermiddagen. Anonymous poster hash: ec70c...003
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Tosca-kake er jo lettvint å lage hvis de tåler mandler! En toscakake og en deilig fruksalat, begge serveres med vaniljeis og kaffe! Anonymous poster hash: 8e287...1b6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Toscakake er litt salt Du kan jo ha en kake og ost og kjeks? Anonymous poster hash: 8e287...1b6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Tosca-kake er jo lettvint å lage hvis de tåler mandler! En toscakake og en deilig fruksalat, begge serveres med vaniljeis og kaffe! Anonymous poster hash: 8e287...1b6 De tåler alt, men jeg tåler ikke mandler hehe. Anonymous poster hash: ec70c...003
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Toscakake er litt salt Du kan jo ha en kake og ost og kjeks? Anonymous poster hash: 8e287...1b6 Ost og kjeks var lurt Anonymous poster hash: ec70c...003
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #10 Skrevet 11. juni 2015 Tosca-kake er jo lettvint å lage hvis de tåler mandler! En toscakake og en deilig fruksalat, begge serveres med vaniljeis og kaffe! Anonymous poster hash: 8e287...1b6 De tåler alt, men jeg tåler ikke mandler hehe. Anonymous poster hash: ec70c...003 Åh, det var typisk. Ja ja, bra ost og kjeks forslaget var ok da Lykke til, dere klarer nok å kose dere likevel. Prøv å glem de som ikke er der og lag litt god stemning Anonymous poster hash: 8e287...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå