Gå til innhold

Når vi snakker om sommerfester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pynter du deg til sommerfesten i bhg?

Anonymous poster hash: bb2f1...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men prøver å se skikkelig ut, for det gjør jeg ofte ikke ellers :P

Dropper joggebukse, ordner håret litt og kanskje litt sminke. 

Altså, det normale folk gjør hver dag...

Skrevet

Nei. Men prøver å se skikkelig ut, for det gjør jeg ofte ikke ellers :P

Dropper joggebukse, ordner håret litt og kanskje litt sminke. 

Altså, det normale folk gjør hver dag...

Ok ;)

Skrevet

Her er det et utendørsarrangement der de fleste kommer nokså direkte fra jobb. Da blir en gjerne sittende på en våt sandkassekant eller stående foran røykskyen til grillen, og da passer typiske friluftsklær best. Så her er normalen å finne frem joggebuksa e.l.

Skrevet

Her er det et utendørsarrangement der de fleste kommer nokså direkte fra jobb. Da blir en gjerne sittende på en våt sandkassekant eller stående foran røykskyen til grillen, og da passer typiske friluftsklær best. Så her er normalen å finne frem joggebuksa e.l.

Har de det ute uansett vær?

Skrevet

Har de det ute uansett vær?

Ikke uansett, i storm og tordenvær hadde de nok flyttet det inn. Regn har skapt litt problemer med å holde grillene varme eneste. De som jobber i barnehage er så vant med å være ute i allslags vær at det skal litt mer til for at de føler være er et hinder.

Skrevet

Kommer i vanlige hverdagsklær. De fleste kommer jo rett fra jobb.

Anonymous poster hash: 646c6...4f7

Skrevet

Kommer i vanlige hverdagsklær. De fleste kommer jo rett fra jobb. Anonymous poster hash: 646c6...4f7

Hva er "vanlige hverdagsklær"? Mange pynter seg for å dra på jobb.

Skrevet

Kommer i det jeg har dratt på jobb i, event piratshorts og t skjorte. Noe annet har jeg ikke tid til.

Skrevet

Vanlige hverdagsklær er det DU bruker på jobb, om du ikke rekker hjem for å skifte. Jeg ville ikke stilt opp i noen form for finstas til en bhgfest - her lekes det, spises, grises litt på foreldre (av oss som har mindre barn i hvert fall), og siden det er utendørs, kler man seg etter været. 

Anonymous poster hash: bbb0d...7ce
Skrevet

Nei, foregår som oftest utendørs i drittvær(sunnmøre ja). Så her er det regnklær som gjelder

Anonymous poster hash: f23f5...d8f
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og hos oss er det vanligst at folk kommer i helt vanlige klær siden sommerfesten holdes utendørs

Anonymous poster hash: ee39a...c27
Skrevet

Jeg pynter med i den form at jeg tar på meg en mer anstendig bukse enn den mest slitte permisjonsjoggebuksa og faktisk ser meg i speilet før jeg går ut døra (har oppdaget flere ganger i det siste at jeg har handlet iført de hårklemmene 3åringen klipser i håret mitt om morgenen). Ellers så går det i anorakk og lue. Og dunpose på babyen. Arrangementet er ute uansett vær, men avsluttes tidligere ved elendige forhold .

Lenge leve vestlandssommer. 😊

Anonymous poster hash: 209f9...c1f

Skrevet

Jeg pynter med i den form at jeg tar på meg en mer anstendig bukse enn den mest slitte permisjonsjoggebuksa og faktisk ser meg i speilet før jeg går ut døra (har oppdaget flere ganger i det siste at jeg har handlet iført de hårklemmene 3åringen klipser i håret mitt om morgenen). Ellers så går det i anorakk og lue. Og dunpose på babyen. Arrangementet er ute uansett vær, men avsluttes tidligere ved elendige forhold .

Lenge leve vestlandssommer. 😊

Alle kommer forresten rett fra jobb. Så det er noen i full dress og andre i arbeidsbukse og vernesko.

Skrevet

Har tatt på meg en søt, men behagelig sommerbukse i dag. Lit mer sommerlig kledd i dag :)

Anonymous poster hash: b8daa...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...