Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Nå er jeg så jævlig lei av å gå hjemme med denne inkompetente mannen! Han kommer hjem og slenger beina på bordet, han sover så lenge han vil i helgene, han gidder ikke engang lage frokost til ungene de gangene han faktisk står opp. Gjett om han skal få flytte ut hvis han ikke skjerper seg i permisjonen, grrr. Da skal jeg komme hjem til nyvasket hus, sutre hvis det ikke er bra nok, kjefte hvis klesvasken ikke er gjort.. Jaggu ikke rart så mange forhold ryker i permisjonen når mor må gjøre alt. Jeg er så sliten. I tillegg er han frekk nok til å syte over lite sex, vil se hvor mye sex han vil ha etter å ha sovet minimalt i noen mnd.. Anonymous poster hash: f2388...ed3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jøss, Hvordan har du klart å få mer enn ett barn med denne mannen da? Du visste vel hvordan han var etter første gang? Anonymous poster hash: 14fe8...713
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Wow! Rart at kvinner oppdager dette når de er gravide eller får barn, altså at mannen ikke duger. Stakkars barn! Anonymous poster hash: 29315...9ee
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Er dere virkelig så tette at dere ikke skjønner at folk kan reagere forskjellig for hvert barn? Selvfølgelig ville jeg ikke fått flere barn med en hjernedød idiot, men nå er nå en gang den biten vanskelig å gjøre noe med. Anonymous poster hash: f2388...ed3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Vi tette? Fy søren, så frekk du er! Æsj a meg! Anonymous poster hash: 29315...9ee
Tro smo konosoro Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Dette er faktisk en tråd jeg kunne tenke meg at du oppdaterte oss på. Hvor lenge er det til han skal ut i pappaperm?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Mannfolk forandrer seg tydligvis etter å ha fått barn! Jo fler barn jo verre blir mannen virker det som! Har hørt venninner snakke om sine mannfolk om akkurat samme problem! Syns mannen din skal skjerpe seg ja!!! Håper på en oppdatering etter hans permisjon! Anonymous poster hash: 3b392...500
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Haha, min er råere enn din! Han gjør det samme som din, men i tillegg driver med total sexnekt, sex gir meg glede og overskudd, derfor er jeg dobbelt så lei av å gå i sølibat og ikke lenger føle meg som kvinne, men kun som redskap for husvask, frakt av barn hit og dit, matlaging og amming. Anonymous poster hash: 4387a...b8a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Haha, min er råere enn din! Han gjør det samme som din, men i tillegg driver med total sexnekt, sex gir meg glede og overskudd, derfor er jeg dobbelt så lei av å gå i sølibat og ikke lenger føle meg som kvinne, men kun som redskap for husvask, frakt av barn hit og dit, matlaging og amming. Anonymous poster hash: 4387a...b8a Altså, jeg VIL ha sex jeg og, men jeg vil gjerne ha litt overskuddsenergi så jeg ikke sovner halvveis i akten.. Jeg klarer heller ikke legge fra meg tankene på alt som må gjøres som jeg ikke rakk den dagen. Hans permisjon begynner om ca 3 uker, gjett om jeg gleder meg! Stakkars han hvis ikke huset er strøkent når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: f2388...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå