MTF Skrevet 11. juni 2015 #1 Skrevet 11. juni 2015 Skal dit på sommerferie. Skal bo på Laguna Park Hotel. Noen som har bodd der? Hva bør man få med seg mens man er der? Noen som har tips til gode (og barnevennlige) spisesteder. Reiser med to barn på 10 år og 7 år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #2 Skrevet 11. juni 2015 Jeg var der i 2001, så regner med det meste er forandret nå. Men husker godt det var nesten klin umulig å gjøre seg forstått på engelsk, de forsto bare tysk og italiensk der, men det var den gangen Men det var et flott sted, og en kjapp kjøretur unna Venezia Anonymous poster hash: b659f...652
MTF Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2015 Jeg var der i 2001, så regner med det meste er forandret nå. Men husker godt det var nesten klin umulig å gjøre seg forstått på engelsk, de forsto bare tysk og italiensk der, men det var den gangen Men det var et flott sted, og en kjapp kjøretur unna Venezia Anonymous poster hash: b659f...652 Ha ha - ja håper det har forandret seg på de årene, for skoletysken min holder nok ikke mål til å gjøre seg forstått på noen som helst måte og eneste jeg kan på italiensk er "pizza" og "Pasta" Ja, vi tenkte å ta oss en dagstur til Venezia når vi først var der, det tror jeg kan bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå