Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Min mor har bulimi med anoretiske trekk. Jeg husker det fra jeg var lita. Alltid spist mye til middag før hun har kastet i seg noe godt for så å høre vasken på full guffe. Mye sjokolade osv blir spist i store mengder hver dag. Ingen do lukt eller parfyme kan skjule lukten. Hun er meget mager da hun ikke holder på noe. Kan spise tørre knekkebrød innimellom. Jeg ser dette sliter på henne. Hva skal jeg gjøre? Vet jeg har gått i altfor mange år og holdt på denne hemmeligheten. Hun tror jo ingen vet noe og vi rundt er alt for feige, går å later som ingenting. Sjønner jo selv at jeg burde hjelpe henne.. vil jo ikke miste henne! Noen som har vært i samme situasjon som kan hjelpe? Er redd hun aldri kommer til å bli frisk, men vil heller sitte igjenn med at jeg har prøvd! Anonymous poster hash: c2c11...6cd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Huff, så vondt Jeg hadde tatt kontakt med enten din eller hennes fastlege for råd og veiledning. Anonymous poster hash: 8a5f0...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå