Gå til innhold

Bekymret for mammaen min


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Mamma har først vært veldig dårlig i 10 dager med influensa.Hun er bedre nå, men fryser fortsatt/ hoster og til tider tett. Er nå på 3 uka.

 

Dumme meg googler og leser at langvarig influensa kan være tegn på kreft- og nå er jeg livredd.

 

Anonymous poster hash: 94aac...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt influensa en gang i hele mitt liv og var syk i over en måned. 14 dager sengeliggende og over 2 uker med gruff, vondter og dritt etterpå før jeg ble frist igjen.

 

Anonymous poster hash: f740b...3d5

Skrevet

Hei, vil bare berolige deg med at det har gått mye influensa denne våren. Jeg var selv "nede" i over en uke med med kraftig influensa og hostet endel i etterkant av det også. Hvis du er engstelig kan du jo høre om hun kan dra innom legen for en kontroll. God bedring til mammaen din. :)



Anonymous poster hash: a6b2b...256
Skrevet

Tre uker er ikke lenge med skikkelig influensa. Dette går nok helt fint. Klem :)

 

Anonymous poster hash: 41982...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...