Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Mamma har først vært veldig dårlig i 10 dager med influensa.Hun er bedre nå, men fryser fortsatt/ hoster og til tider tett. Er nå på 3 uka. Dumme meg googler og leser at langvarig influensa kan være tegn på kreft- og nå er jeg livredd. Anonymous poster hash: 94aac...8a7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Har hatt influensa en gang i hele mitt liv og var syk i over en måned. 14 dager sengeliggende og over 2 uker med gruff, vondter og dritt etterpå før jeg ble frist igjen. Anonymous poster hash: f740b...3d5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Hei, vil bare berolige deg med at det har gått mye influensa denne våren. Jeg var selv "nede" i over en uke med med kraftig influensa og hostet endel i etterkant av det også. Hvis du er engstelig kan du jo høre om hun kan dra innom legen for en kontroll. God bedring til mammaen din. Anonymous poster hash: a6b2b...256
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Tre uker er ikke lenge med skikkelig influensa. Dette går nok helt fint. Klem Anonymous poster hash: 41982...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå