Gå til innhold

kattespørsmål? noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk oss ny kattunge igår som er 3 mnder. Har 2 katter fra før en på 4 år og ei på 2 år. Men er en del fresing og knurring mellom dei. Kor lang tid kan eg forvente de tar før de går overens om dei gjer de??

 

Anonymous poster hash: 545c7...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det over på noen dager :)

 

Anonymous poster hash: f22d8...849

Skrevet

Kan gå par dager og det kan gå noen uker. Men gi det tid! For det kommer til å gå bra etterhvert uansett. Bare la de finne ut av det selv! :) 



Anonymous poster hash: 15ada...dbc
Skrevet

Her har det aldri gått over. Vi deler av huset i soner for hver katt. (Voksne, kastrerte hankatter.)



Anonymous poster hash: de2c3...cef
Skrevet

Hvorfor må dere ha enda en katt når dere har to fra før?



Anonymous poster hash: a91c5...61c
Skrevet

de går bedre i dag :)

 

og grunnen til at vi ville ha en katt til er vel fordi vi hadde lyst på en katt til..enkelt å greit :) eg liker godt katter og de har de godt hos oss.. gode utemuligheter og vi har plass og økonomi til 3 katter. de blir sterilisert/kastrert og får makkekur 3 kvar mnde pluss den årlige vaksinen. sode...

 

hi



Anonymous poster hash: 545c7...7c7
Skrevet

 

de går bedre i dag :)

 

og grunnen til at vi ville ha en katt til er vel fordi vi hadde lyst på en katt til..enkelt å greit :) eg liker godt katter og de har de godt hos oss.. gode utemuligheter og vi har plass og økonomi til 3 katter. de blir sterilisert/kastrert og får makkekur 3 kvar mnde pluss den årlige vaksinen. sode...

 

hi

 

Anonymous poster hash: 545c7...7c7

 

Dayum... #sosialklienter

 

Anonymous poster hash: 1b225...690

Skrevet

 

 

de går bedre i dag :)

 

og grunnen til at vi ville ha en katt til er vel fordi vi hadde lyst på en katt til..enkelt å greit :) eg liker godt katter og de har de godt hos oss.. gode utemuligheter og vi har plass og økonomi til 3 katter. de blir sterilisert/kastrert og får makkekur 3 kvar mnde pluss den årlige vaksinen. sode...

 

hi

 

Anonymous poster hash: 545c7...7c7

 

Dayum... #sosialklienter

 

Anonymous poster hash: 1b225...690

 

 

#idiot

 

Noen mennesker er veldig dyrekjære, og heldigvis for det, for det finnes flust av katter som trenger gode hjem som tar ansvar.

 

Jeg hadde på et tidspunkt 7 katter boende hos meg. Ja, det var alt for mange, men det var for en periode. Kun 3 av dem var mine. Og jeg hadde da en lederstilling. Så langt fra noe sosialklient. 

Regner med at HI her ikke er noen sosialklient heller, for da ville hun aldri hatt råd til å ta seg forsvarlig av disse kattene.

 

Anonymous poster hash: 8d930...6ba

Skrevet

nei er ikke sosialklient..jobber kvar dag til og med annen hver helg. tjener faktisk so godt at eg til og med har råd til å kjøpe tørrfor på dyrebuikken i merket specific som er bra for kattene :)

enig med deg over her at de er nokk katter som ikke har ein heim..synd! mange tankelause eigere. skulle vert påbudt med sterilisering/kastrering faktisk.

 

hi



Anonymous poster hash: 545c7...7c7
Skrevet

Vi hentet katt på samme alder ifjor. Vi har hund fra før. Det var krig i ei uke, men då storkoser de seg i hverandres selskap :-) Det går seg til.

Skrevet

Makkekur er anbefalt å gi ved påvist makk. Å gi så ofte kan gjøre makken resistent.

 

Hvor lang tid det tar er umulig å si, det kommer an på lynnet til gamlekattene. Vi har også tre. En er bestekompis med begge de to andre, men de igjen ikke tåler hverandre. Så her har en halve huset, den andre andre halvdelen og sistemann er som et vandrende Sveits, helt nøytral :)

 

Anonymous poster hash: e686d...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...