Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Du har vært på bunnen(psykisk) og klatrer deg opp igjen, og har det bra med deg selv.. Hvordan beskrive det med ett ord? Snakk om et ord som skal inn i en tatovering, vil ikke ha en lang fortelling på armen 🙈😊 Anonymous poster hash: 9655a...9b3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Overvunnet Anonymous poster hash: edae1...c0b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Survivor? Stronger, fri, Anonymous poster hash: 530eb...ff3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Skrev ingenting. Tatoverte en ørn, fordi den er sterk, modig og fri Anonymous poster hash: 24759...5a8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Det skal tatoveres over selvskadingsarr. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal noe ord der i det hele tatt, og kunne egentlig tenkt meg forbokstaven til ungene der også. Men det blir kanskje helt feil? Og litt mye? Tar i mot tips:) Takk for svar forresten:) Anonymous poster hash: 9655a...9b3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 No surrender. Anonymous poster hash: 29745...ab4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har tatovert en ørn som flyr. Jeg ble voldtatt av min far fra veldig ung alder, smerten var så uutholdelig, at jeg forsvant ut av kroppen min, ble til en ørn, og jeg fløy over hav, fjell og skog, og jeg kunne kjenne vinden gjennom vingene mine. Denne ørnen var min redning. Anonymous poster hash: 902ef...162
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Beskrive kampen for å bli frisk eller hvem du er? Jeg ville tatovert ordet perfekt over arrene:) Anonymous poster hash: 0bd7d...00e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Jeg skal tatovere over selvskadingsarr også, men tenkte å gå for blomster over de på ene armen. Keiserblomsten har et symbolsk navn, samtidig betyr den, på blomsterspråket, stolthet. Evt. lilje, som betyr renhet/uskyld - noe jeg føler er riktig. Også er lijer nydelige https://www.google.no/search?q=keiserkrone&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIp5nOle6FxgIVwYxyCh1uzQDO Anonymous poster hash: 637ce...53e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Jeg skal tatovere over selvskadingsarr også, men tenkte å gå for blomster over de på ene armen. Keiserblomsten har et symbolsk navn, samtidig betyr den, på blomsterspråket, stolthet. Evt. lilje, som betyr renhet/uskyld - noe jeg føler er riktig. Også er lijer nydelige https://www.google.no/search?q=keiserkrone&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIp5nOle6FxgIVwYxyCh1uzQDO Anonymous poster hash: 637ce...53e http://www.fineblomster.no/blomsterogsymbolikk.php Anonymous poster hash: 637ce...53e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Fjellklatrer Anonymous poster hash: 99139...bb5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 SURVIVOR Anonymous poster hash: dbf6b...e78
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Victory Anonymous poster hash: 863aa...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå