Gå til innhold

Uhm, litt rart spm...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vært på bunnen(psykisk) og klatrer deg opp igjen, og har det bra med deg selv.. Hvordan beskrive det med ett ord? Snakk om et ord som skal inn i en tatovering, vil ikke ha en lang fortelling på armen 🙈😊

 

Anonymous poster hash: 9655a...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvunnet

 

Anonymous poster hash: edae1...c0b

Skrevet

Survivor? Stronger, fri,

 

Anonymous poster hash: 530eb...ff3

Skrevet

Skrev ingenting. Tatoverte en ørn, fordi den er sterk, modig og fri

 

Anonymous poster hash: 24759...5a8

Skrevet

Det skal tatoveres over selvskadingsarr. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal noe ord der i det hele tatt, og kunne egentlig tenkt meg forbokstaven til ungene der også. Men det blir kanskje helt feil? Og litt mye? Tar i mot tips:)

 

Takk for svar forresten:)

 

Anonymous poster hash: 9655a...9b3

Skrevet

No surrender.

 

 

Anonymous poster hash: 29745...ab4

Skrevet

Jeg har tatovert en ørn som flyr. Jeg ble voldtatt av min far fra veldig ung alder, smerten var så uutholdelig, at jeg forsvant ut av kroppen min, ble til en ørn, og jeg fløy over hav, fjell og skog, og jeg kunne kjenne vinden gjennom vingene mine. Denne ørnen var min redning.



Anonymous poster hash: 902ef...162
Skrevet

Beskrive kampen for å bli frisk eller hvem du er? Jeg ville tatovert ordet perfekt over arrene:)

 

Anonymous poster hash: 0bd7d...00e

Skrevet

Jeg skal tatovere over selvskadingsarr også, men tenkte å gå for blomster over de på ene armen. Keiserblomsten har et symbolsk navn, samtidig betyr den, på blomsterspråket, stolthet. Evt. lilje, som betyr renhet/uskyld - noe jeg føler er riktig. Også er lijer nydelige

 

https://www.google.no/search?q=keiserkrone&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIp5nOle6FxgIVwYxyCh1uzQDO



Anonymous poster hash: 637ce...53e
Skrevet

 

Jeg skal tatovere over selvskadingsarr også, men tenkte å gå for blomster over de på ene armen. Keiserblomsten har et symbolsk navn, samtidig betyr den, på blomsterspråket, stolthet. Evt. lilje, som betyr renhet/uskyld - noe jeg føler er riktig. Også er lijer nydelige

 

https://www.google.no/search?q=keiserkrone&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIp5nOle6FxgIVwYxyCh1uzQDO

 

Anonymous poster hash: 637ce...53e

 

http://www.fineblomster.no/blomsterogsymbolikk.php

 

 

Anonymous poster hash: 637ce...53e

Skrevet

Fjellklatrer

 

 

Anonymous poster hash: 99139...bb5

Skrevet

SURVIVOR



Anonymous poster hash: dbf6b...e78
Skrevet

Victory



Anonymous poster hash: 863aa...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...