Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Møtte en kjekk mann via jobben for tre mnd siden. Allerede etter en uke føltes det som om vi hadde kjent hverandre lenge. Vi klaffet på humor, hadde en ett tone oss imellom, og kommentarene satt løst. Sånn er det fortsatt, men han tar ikke noe initiativ til noe mer, så jeg legger nok mer i dette enn han gjør😔 Hsn la meg til på facebook, men har aldri kontaktet meg der. Jeg har kontaktet ham noen ganger, og fått svar med en gang, med mange smileys og en hyggelig tone. Men når jeg ikke tar kontakt skjer ingenting. Jeg er så skuffet, for jeg opplever det som som at vi har en veldig god kjemi, og jeg kan klart se for meg ham som kjæresten min. Men det er ikke gjensidig, ellers hadde han jo tatt kontakt..? Blæ... Gleder meg til å se ham igjen i morgen, uansett... Anonymous poster hash: cbef8...360
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Det kan godt hende at han bare er mer forsiktig enn deg og vil ta det mer med ro.. Så lenge du ikke har snakket med han om det så blir det bare antagelser.. Det er fort gjort at jentene blir mer betatte og begeistret i starten, han har sikkert sine grunner men behold tonen som den er. Vær tålmodig. Bli kjent med han! Kan sikkert utvikle seg Anonymous poster hash: 12ad0...e1e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Det kan godt hende at han bare er mer forsiktig enn deg og vil ta det mer med ro.. Så lenge du ikke har snakket med han om det så blir det bare antagelser.. Det er fort gjort at jentene blir mer betatte og begeistret i starten, han har sikkert sine grunner men behold tonen som den er. Vær tålmodig. Bli kjent med han! Kan sikkert utvikle seg Anonymous poster hash: 12ad0...e1e Takk for fint svar😄Skal prøve å være tålmodig😊 Hi Anonymous poster hash: cbef8...360
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Har også møtt en som jeg klaffet utrolig bra med. Men føler det er meg som alltid tar kontakt. Det er meg som tar initiativ sikkert 70-80% av gangene, og jeg er lei ;p bah, mannfolk... Anonymous poster hash: 54515...4d3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Har også møtt en som jeg klaffet utrolig bra med. Men føler det er meg som alltid tar kontakt. Det er meg som tar initiativ sikkert 70-80% av gangene, og jeg er lei ;p bah, mannfolk... Anonymous poster hash: 54515...4d3 Da er vi to stk frustrerte kvinnfolk😁Kan ikke unngå å tenke på filmen He's just not that into you....😳 Hi Anonymous poster hash: cbef8...360
3 i april Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Er du helt sikker på at fyren er singel ? Kan jo hende at han er i et forhold og kun ser på deg som en kompis ? Eller kanskje han er sjenert og ikke vil kvelde deg med oppmerksomhet i frykt for og skremme deg ☺
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Er du helt sikker på at fyren er singel ? Kan jo hende at han er i et forhold og kun ser på deg som en kompis ? Eller kanskje han er sjenert og ikke vil kvelde deg med oppmerksomhet i frykt for og skremme deg ☺ Du sier noe... Kan være han er opptatt, men han har ikke nevnt noen dame... Hi Anonymous poster hash: cbef8...360
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Har også møtt en som jeg klaffet utrolig bra med. Men føler det er meg som alltid tar kontakt. Det er meg som tar initiativ sikkert 70-80% av gangene, og jeg er lei ;p bah, mannfolk... Anonymous poster hash: 54515...4d3 Da er vi to stk frustrerte kvinnfolk😁Kan ikke unngå å tenke på filmen He's just not that into you....😳 Hi Anonymous poster hash: cbef8...360 Ja, tenker også på den filmen. Jeg har ikke sett den, men har hørt om den her på dib 😜 har bestemt meg for å ikke ta mer kontakt nå og rett og slett bare glemme hele fyren. Det dukker nok opp en bedre etter hvert 😊 Anonymous poster hash: 54515...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå