Gå til innhold

Solstrålen Sanna Saromaa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere innslaget med henne på NRK nyhetene i kveld? Den dama altså...

 

Anonymous poster hash: 22c0f...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun vært ute og sutret og klaget igjen? 😂

 

Anonymous poster hash: 1ac00...275

Skrevet

Det blir stille fra henne et års tid nå, så. 😃 Blir egentlig litt godt.

 

Anonymous poster hash: 4cbc9...8ef

Skrevet

Vel, at gutten "er på egne premisser" er jo bare tull. I gymtimen så han ut til å være overlatt til seg selv, rørte rundt og hadde ingen deltagelse i det som hendte der. Hva er poenget med det? Det er så typisk norsk skole å stå på at barn og unge på død og liv skal være i ordinær klasse når de ikke har noe som helst faglig eller sosialt utbytte av det. En autistisk gutt med Downs har enorme utfordringer, og trenger enorm tilrettelegging, oppfølging og tilpasset opplegg. Denne skolen tilbyr åpenbart ikke det, i hvert fall sies det ikke noe som helst om det i innslaget, og resultatet er at gutten ikke får den opplæringen han burde få. Sanna Sarromaa kunne tatt opp dette på en penere måte, men hun har unektelig et poeng.



Anonymous poster hash: c80b8...fd8
Skrevet

Hun reagerte kraftig på kronikken til en lærer som lar eleven sin(som har downs syndrom) få bli i klassen selv når han lager lyd. Saromaa hadde ønsket å ha ham på et eget rom og omtalte barnet som en narr når han "utagerte" i klassesituasjonen.

 

Anonymous poster hash: 22c0f...b18

Skrevet

Skulle så klart stå "er med på egne premisser" i innlegget mitt over her, beklager feilen!



Anonymous poster hash: c80b8...fd8
Skrevet

Jeg digger Sanna! Har lest mange av bloggpostene hennes og synes hun ser oss nordmenn med våre små og store særheter.

 

Så digger jeg at hun flytter til et annet land og så til de grader behersker språket!

Tror mange misforstår henne, hun spissformulerer for å få frem poeng. (og folk blir fornærmet)

Skrevet

Finner er litt spesielle. Nærmere den østeuropeiske trampe-hardt-i-klaveret-væremåten enn oss andre skandinaver. En måte å være på som her oppfattes som klønete og antenneløst.

 

Anonymous poster hash: ea679...911

Skrevet

Meget spesielt kvinnemenneske og da ikke positivt ment 😉

 

Anonymous poster hash: 11bd8...345

Skrevet

Jeg digger Sanna! Har lest mange av bloggpostene hennes og synes hun ser oss nordmenn med våre små og store særheter.

 

Så digger jeg at hun flytter til et annet land og så til de grader behersker språket!

Tror mange misforstår henne, hun spissformulerer for å få frem poeng. (og folk blir fornærmet)

Nei, hun spissformulerer ikke. Hun er vulgær og uten oppdragelse.

 

Anonymous poster hash: 1ac00...275

Skrevet

 

Jeg digger Sanna! Har lest mange av bloggpostene hennes og synes hun ser oss nordmenn med våre små og store særheter.

 

Så digger jeg at hun flytter til et annet land og så til de grader behersker språket!

Tror mange misforstår henne, hun spissformulerer for å få frem poeng. (og folk blir fornærmet)

Nei, hun spissformulerer ikke. Hun er vulgær og uten oppdragelse.

 

Anonymous poster hash: 1ac00...275

 

Ja du kjenner kanskje til henne på andre vis enn meg.

Jeg har kun lest bloggene hennes, både de i GD og de fra USA. Synes hun raljerer med samfunnet rundt seg på en utrolig morsom måte. Hun skriver veldig godt. Forstår at hun har fått en stipend for å skrive et år.

Skrevet

Jeg synes hun er ufølsom, sutrete og særdeles lite sjarmerende.Og vanligvis synes jeg det kan være gøy å høre folk fra andre land påpeke rariteter i norsk kultur og om nordmenn, men hun tar jo ingenting på kornet og er ikke morsom. Hun virker så bitter på alt og alle.

Skrevet

 

 

 

Jeg digger Sanna! Har lest mange av bloggpostene hennes og synes hun ser oss nordmenn med våre små og store særheter.

 

Så digger jeg at hun flytter til et annet land og så til de grader behersker språket!

Tror mange misforstår henne, hun spissformulerer for å få frem poeng. (og folk blir fornærmet)

Nei, hun spissformulerer ikke. Hun er vulgær og uten oppdragelse.

 

Anonymous poster hash: 1ac00...275

Ja du kjenner kanskje til henne på andre vis enn meg.

Jeg har kun lest bloggene hennes, både de i GD og de fra USA. Synes hun raljerer med samfunnet rundt seg på en utrolig morsom måte. Hun skriver veldig godt. Forstår at hun har fått en stipend for å skrive et år.

Jeg har også lest bloggene hennes, og svarene hennes på kritikken hun får. Hun er jo ikke annet enn en nettbølle. Hun mangler enhver form for raffinement.

 

Anonymous poster hash: 1ac00...275

Skrevet

Jeg synes hun er ufølsom, sutrete og særdeles lite sjarmerende.Og vanligvis synes jeg det kan være gøy å høre folk fra andre land påpeke rariteter i norsk kultur og om nordmenn, men hun tar jo ingenting på kornet og er ikke morsom. Hun virker så bitter på alt og alle.

Enig i dette. Hun fremstår som bitter, rett og slett.

Skrevet

 

Jeg synes hun er ufølsom, sutrete og særdeles lite sjarmerende.Og vanligvis synes jeg det kan være gøy å høre folk fra andre land påpeke rariteter i norsk kultur og om nordmenn, men hun tar jo ingenting på kornet og er ikke morsom. Hun virker så bitter på alt og alle.

Enig i dette. Hun fremstår som bitter, rett og slett.

 

Hun virker i hvert fall lite i stand til å se verden via andre synsvinkler enn kun sin egen. Ingen andres perspektiv er interessant, det blir for arrogant for meg. 

Skrevet

Ganske fantastisk å uttale seg så bastant om et barn hun har sett på i 10 minutter eller noe sånn.  At det er sider ved vårt skolesystem og integrering av barn med spesielle behov og hva som er best, kan selvfølgelig diskuteres.  Men utgangspunktet blir feil her. 

Skrevet

Ligger det ute på nett noe sted? Hvilken nyhetssending gikk det på?



Anonymous poster hash: a5964...80b
Skrevet

Leste akkurat hun trekker seg som politiker. God tur, er alt jeg har og si. Hvorfor skal hun få gå å være direkte slem, og ikke tåle å få noe tilbake?

 

 

Anonymous poster hash: a4b4e...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...