Gå til innhold

Har fått innvilget overgangsstønad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jo bra, men tar de ikke med utbetalingen jeg får fra klp som inntekt? Har AAP og får også en månedlig utbetaling fra klp, men ser at det fra klp ikke er tatt med i inntektsberegningen.

Anonymous poster hash: 92ade...d3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utbetalingen fra Klp er vel ikke skattbar?

Anonymous poster hash: 3af20...db7
Skrevet

Utbetalingen fra Klp er vel ikke skattbar? Anonymous poster hash: 3af20...db7

Jo, den er skattbar. Skatter 36% av den hver måned jeg...

HI

Skrevet

Har du sendt inn dokumentasjon på klp-utbetalingen? Er det ikke nevnt i vedtaket? I så fall hadde jeg ringt og spurt nav.

Anonymous poster hash: ba111...3f4

Skrevet

Har du sendt inn dokumentasjon på klp-utbetalingen? Er det ikke nevnt i vedtaket? I så fall hadde jeg ringt og spurt nav.Anonymous poster hash: ba111...3f4

Nei, har ikke sendt inn den dokumentasjonen siden det er noe de kan innhente og det står i selvangivelsen, og nei det er ikke nevnt i vedtaket. Har ei venninne som forteller at det ikke er tatt med hos henne heller, men at det tas med når en søker om barnebidrag....?

HI

Skrevet

Feil kan skje.

Skjedde min venninne. Hun sa ikke i fra. Ett år senere fikk hun regning på for mye utbetalt.

Ring du.

Anonymous poster hash: 5e030...657

Skrevet

Feil kan skje.

Skjedde min venninne. Hun sa ikke i fra. Ett år senere fikk hun regning på for mye utbetalt.

Ring du. Anonymous poster hash: 5e030...657

Da ringer jeg i morgen....vil ikke ende ut galt før jeg en gang har begynt å få penger :o

HI

Skrevet

Kan det være slik at klp-utbetalingen ikke tas med siden det ikke er pensjonsgivende inntekt?

HI

Skrevet

Kan det være slik at klp-utbetalingen ikke tas med siden det ikke er pensjonsgivende inntekt?

HIAnonymous poster hash: 92ade...d3d

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...