Gå til innhold

Angrepille og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring. Den forbanna mannen min vil plutselig jeg skal ta angrepille. Han var usikker på om det kom noe i går når vi hadde sex. Vi har aldri brukt prevensjon. Tror han er usikker på oss og vil sikre seg. Jeg venter mensen om ca 2 uker. Tenkte da og kjøpe sånne piller som utsetter mensen siden vi skal på badeferie!! Hva gjør jeg nå? Angrepillen kødder jo med syklusen og mensen kan endten bli forkjøvet den ene eller den andre veien. De pillene for utsettelse skal tas 2 dager før ventet mens, men nå vet jeg jo ikke når det er 😔 åååårh. Har noen opplevd blødning etter angrepille? Jeg husker jeg tok en da jeg var ganske ung.. Da tror jeg ikke jeg blødde? Jada... Det var vel den ferien. Dritt. Beklager syteinnlegg😉

Anonymous poster hash: 10295...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor folk har sex uten prevensjon og tror at de er sikre når man hopper av i svingen. Du kan selvsagt bli gravid også når dere har samleie uten at han kommer inni deg da det hele tiden kommer litt sæd ut av penis under samleie.

Anonymous poster hash: 096c8...a4c
Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor folk har sex uten prevensjon og tror at de er sikre når man hopper av i svingen. Du kan selvsagt bli gravid også når dere har samleie uten at han kommer inni deg da det hele tiden kommer litt sæd ut av penis under samleie.

Anonymous poster hash: 096c8...a4c

Dette vet jeg / vi. Har ikke vært krise å bli gravid før. Som sagt er ikke forholdet så bra og han ønsker jeg skal ta.. Da må jeg gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...