Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hehe....tirsdag avtalte jeg med en venninne om en kaffe torsdag ettermiddag. Vi er begge hjemmeværende og pleier å treffes en gang i uka. Så prøver jeg å få til et treff med min eks-svigersøster også denne uka - hun kan bare på torsdag (hun jobber). Jeg tok en spansk en til min venninne, da jeg visste at det egentlig er hipp som happ for henne når vi treffes, og sa at jeg hadde glemt at jeg allerede hadde denne avtalen på torsdag. Selv om det ble bestemt etter vår avtale. Altså...jeg kunne ha lagt det fram for henne og vet at hun hadde forstått, men det var mer komplisert. Jeg hater å lyve sånn, men overbeviste meg selv om at det var en hvit løgn på en måte. Ingen tok skade og jeg avtalte å treffe min venninne fredag morgen i stedet. I kveld skulle kjæresten min komme på besøk. Jeg har ordnet med grillmat og tenkte vi skulle kose oss. Gledet meg skikkelig. Så skrive han at han måtte jobbe litt senere i dag og lurte på om han kunne komme i morgen i stedet - da kunne han komme tidligere og vi kunne tilbringe ettermiddagen sammen. Blæh - da har jo jeg en avtale Haha...så karmaen tok meg der gitt - der fikk jeg tilbake så det smalt og får kanskje hverken i pose eller sekk. Siste gang jeg drar en spansk en i hvert fall. Ærlighet varer lengst Anonymous poster hash: 83f43...c7b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Du hadde jo fortsatt hatt en avtale. Med hun venninnne din. Anonymous poster hash: 0d7ad...b12
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Du hadde jo fortsatt hatt en avtale. Med hun venninnne din. Anonymous poster hash: 0d7ad...b12 Hi Vi hadde vært ferdig til da han skulle komme... Anonymous poster hash: 83f43...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå