Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hvis man har eggløsningen noen dager, når er det "best" å ha sex? Og hvor lang tid bruker sædcellene på å komme til egget? Det er kanskje dumme spørsmål, men 😊 Anonymous poster hash: 203e6...38c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Du har kun EL (eggløsning) et kort øyeblikk, når egget løsner lever det vell ca 1 døgn og må bli befruktet da. Sex dager før EL er bra for da ligger sædcellene og venter på egget. De kan leve opptil 1 uke men mer vanlig med et par dager. Ha sex annenhver dag da er du sikret;) Anonymous poster hash: f1148...ce8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Takk for svar :-) Når jeg har eggløsning så har jeg ømme bryster og (beklager detaljer) slimete utflod. Men det varer noen dager, er derfor jeg lurer på om det er noen måte man kan vite når egget er "klar" :-) (Ja jeg vet det finnes eggløsningstester, men jeg ble likevel nysgjerrig :-) ) Anonymous poster hash: 07c12...7a3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Takk for svar :-) Når jeg har eggløsning så har jeg ømme bryster og (beklager detaljer) slimete utflod. Men det varer noen dager, er derfor jeg lurer på om det er noen måte man kan vite når egget er "klar" :-) (Ja jeg vet det finnes eggløsningstester, men jeg ble likevel nysgjerrig :-) ) Anonymous poster hash: 07c12...7a3 Man har som oftest eggløsning på siste dagen med eggløsningsslim. Når slimet er tørket inn er eggløsningen over. Å vite det i forkant er vanskelig uten å bruke el-tester. Selv har jeg en del smerter i forbindelse med eggløsning og kjenner når egget slipper, så for min del vet jeg det på den måten. Anonymous poster hash: 2081a...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå