siljeas Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Noen som har noen tips? Vi er en familie på 5, 2 voksne og barn på 2, 5 og 15. Vi er helt tom for ideer :/ alt vi har foreslått hittil,som jeg har tenkt at vil være noe som passer alle, sier bonusdatteten min på 15 nei til. Vi har jo litt vanskeligheter med å finne noe som skal passe småbarn OG en tenåring setter pris på gode råd og tips (forslagene jeg har kommet med hittil som er blitt sagt nei til er: camping en eller annen plass her til lands eller sveriege/danmark, hyttetur til lalandia, tur til nordnorge til venner ++). Kan ikke være for dyrt heller :/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Blir billigst om dere camper og lar den bortskjemte 15-åringen være hjemme 👍 Anonymous poster hash: 0464b...bba
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Sommerland i Bø. Anonymous poster hash: f93c1...416
3 i april Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Hopp pø tur til syden. Har dere sjekket restplassene ? Har dere spurt jentungen om hva hun har lyst til ? Om hun bare er sur og vil være vanskelig,hadde jeg ikke brydd meg og reist på den turen som passet familien best😄
Superdolly Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Spør 15-åringen hva hun vil da. Fortell henne omtrent hvor mye penger dere kan bruke på reisen, og la henne komme med forslag. Hun er gammel nok til at hun fint kan sjekke priser på nett og finne ut omtrent hvor mye en reise vil koste. Funker ikke den metoden, tenker jeg det må være greit å fortelle henne at i sommer skal dere xxx, og så får hun evt velge å bli igjen hos moren dersom det ikke er bra nok for henne.
siljeas Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2015 Hopp pø tur til syden. Har dere sjekket restplassene ? Har dere spurt jentungen om hva hun har lyst til ? Om hun bare er sur og vil være vanskelig,hadde jeg ikke brydd meg og reist på den turen som passet familien best😄 Ja vi har snakket med henne hun vil reise til tyrkia (eller syden generelt). Vi har letet etter restplasser til det tidsrommet når vi skal ha henne, men alt blir så utrolig dyrt! Vi har sagt at vi skal til syden neste sommer...
siljeas Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2015 Spør 15-åringen hva hun vil da. Fortell henne omtrent hvor mye penger dere kan bruke på reisen, og la henne komme med forslag. Hun er gammel nok til at hun fint kan sjekke priser på nett og finne ut omtrent hvor mye en reise vil koste. Funker ikke den metoden, tenker jeg det må være greit å fortelle henne at i sommer skal dere xxx, og så får hun evt velge å bli igjen hos moren dersom det ikke er bra nok for henne. Hun vil til syden. Og i det tidsrommet vi skal ha henne i ferien så er det altfor dyrt for oss desverre :/ Har nesten gitt opp nå og tenkt at det er eneste løsningen nå. At hun bare får velge selv om hun vil være med eller ikke... samboeren min derimot er litt sånn at vi burde blakke oss nesten helt bare for å finne en ferie hun og vil ha.
LivetErEnLek Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Hva med en tur til daftø? De har egen ungdomsklubb og en del aktiviteter for dem. Har hatt med meg tenåringen dit med stort heller 😊.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Hva med Sopot i Polen, flotte langstrakte strender, og bare 10 min med toget til Gdansk og bra shopping. Skulle tro det ville passe en 15 åring. Det er billig å reise dit, og billig å bo og leve der. Gå ut å spise er veldig billig. Attraksjoner som dyrepark, badeland osv, er og veldig billig. Anonymous poster hash: a327f...a3c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Enig med anonym over om Polen! Mulig å finne billige flybilletter med Ryanair. Veldig billig å bo og spise etc. der. Jeg har akkurat vært i Polen, og ble veldig overrasket over hvor flott (og billig!) det er der. Anonymous poster hash: 0152c...b60
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Her har vi bestemt at vi blir hjemme de 2 ukene mannens tenåringer er her, 14 og 16 år. Da får de Være med venner og sitte på nette så tar vi heller dagsturer hvor de som vil kan bli med. Tar en liten camping tur med fellesbarn når de andre er hos mor. Vi velger slik fordi de 2 siste åra har det Vært mye sure miner og de kommer ikke kjapt nok hjem til venner og Internett. Så blir det å ta en vurdering før neste sommer på hva de syntes var best. Sydenturer har vi ikke råd til så eneste vi kan tilby de er camping I Skandinavia. Anonymous poster hash: adbb3...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå