Gå til innhold

Hvor mye har dere i Trumfbonus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket akkurat og vi har 2100 kr. Blir penger av sånt! Tror jeg sparer opp til jul og bruker det på mat til jul.

Anonymous poster hash: 4224f...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 700,-

Anonymous poster hash: f6463...5ed
Skrevet

Rundt 4000,-

Anonymous poster hash: 7d521...52a

Skrevet

2300. Ikke så lenge jeg brukte litt av den.

Lurer på å bruke den på litt nytt babyutstyr.

Anonymous poster hash: b5c97...f3a
Skrevet

Jeg har en del og tar det ut regelmessig ,men jeg får 10 % trumf også da,så da blir det fort penger av det 😆

Skrevet

Er rundt 1000kr tror jeg. Ikke lenge siden jeg tømte den.

Får 10% der jeg jobber, og siden jeg handler alt av mat der så blir det fort penger. For vi er mange i hus å mette.

Anonymous poster hash: f0914...03e

Skrevet

Hvordan i all verden tjener dere opp så mye? Jeg bruker Trumf-kort når jeg handler på Meny, og det gjør jeg ganske mye, men det blir jo slett ikke slike summer av det. Bruker dere kortet på andre ting også, og hva da?

Anonymous poster hash: 744c0...d30
Skrevet

Hadde 2000 kr i går, brukte det opp på å handle en vare på flust.

Anonymous poster hash: 4defc...6b0

Skrevet

Får en sjekk på et par hundre kroner i posten med jevne mellomrom som jeg bruker på Kiwi.

Anonymous poster hash: d56e8...374
Skrevet

Har rundt 8000kr der nå. Bruker til sparing så håper å kunne pusse opp gangen med de pengene neste år. Har 10% bonus siden jeg er ansatt i meny og handler så og si alt der. Summen jeg har der nå er fra mnd september til nå.

Anonymous poster hash: bccaf...f97

Skrevet

Er forskjell på 1% bonus som vi vanlig dødelige har og den på 10% som dere Menyansatte har ja...

Anonymous poster hash: ed2ff...09a

Skrevet

Bruker trumfvisa på mat. Har spart opp 1000 kr nå. Sist jeg tømte kontoen var i nov 2014. Blir fort penger.

Skrevet

0,-

Har ikke trumf. Handler skjelden på Kiwi.

Anonymous poster hash: 75eca...44e

Skrevet

0,-

Har ikke trumf. Handler skjelden på Kiwi.

Anonymous poster hash: 75eca...44e

Det er ikke bare Kiwi. Det er på meny, Ultra, centra, joker, spar, ultraspar og jakob's også.

Anonymous poster hash: 3c2f3...d74

Skrevet

Bensinstasjon Shell også.

Anonymous poster hash: ed2ff...09a

Skrevet

Tja, rundt 1100 kr tror jeg. Det har stått ganske stabilt det siste året. Øker sakte altså.

Skrevet

Hvordan klarer dere å la det stå så lenge? Tar jo ganske lang tid å opparbeide seg bonus.

Anonymous poster hash: a1816...491
Skrevet

Det ble mye penger av det da vi fylte diesel på kortet med trumf. Nå har vi eget drivstoffkort med et annet system, og det blir langt i fra samme summene. Tipper vi har 400 kr nå. Kjøper jevnlig noe på flust, og bruker opp bonusen da, synd de har så enormt høy frakt.

Skrevet

Trumfvisa som gir 2% bruker ca 10 -12 000 i mnd, og da blir det jo fort penger. Har ca 8000,- der nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...