Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hater speilbildet mitt idag. Kviser som nylig har poppet ut. 5 kilo for mye. Håret mitt er fett og uregjerlig! Ååh, ville bare si det et sted!!!! Samboeren spurte en dag hva jeg er fornøyd med på kropp og utseende og mitt svar er: Ingenting Anonymous poster hash: acaad...559
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 5 kilo for mye? Det vises jo knapt! Tenk på de som har 50 kilo for mye Og hud og hår kan lett fikses på. Unn deg en dag hos frisør og hudpleier! Anonymous poster hash: a6d1a...54c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 uff.... forstår deg godt!! Jeg har 15 kg for mye, og klarer ikke kjenne igjen meg selv i speilet. samboeren min synes at jeg er så flott, sier det nesten daglig, men det får meg bare til å bli mer lei meg, og jeg gransker speilbildet mitt etter hva som er så forbaska fint. Han har også spurt meg om hva jeg er fornøyd med, for det må da være NOE (?), men jeg klarer ikke se noe som helst! Første steg for meg er å gå ned i vekt, og stramme opp, og så lære meg å sminke meg, så kanskje jeg etterhvert lære meg å like noe ved meg selv. Anonymous poster hash: 37d0d...d30
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Kanskje dere burde prøve å finne ting dere liker ved dere selv. Hva med håret, øynene, munnen, brystet, fin hud, magen, rompa, bena, føttene, ja hva som helst. Jeg er 15-20 kg overvektig. Eksem i halve ansiktet. Men jeg finner da masse fint med meg selv. Og ser jeg meg naken i speilet så er jeg faktisk ganske fornøyd. Ja, ser at jeg burde gå ned i vekt, at det er dissete og slapt her og der. Men jeg har flotte bryst, ganske smal midje, jeg ser alt det jeg er fornøyd med. Og det veier opp for det negative. Anonymous poster hash: 344e9...39c
Førstemann Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv, jeg, helt til jeg ser speilbildet mitt. På innsiden er jeg fresh og slank, men når jeg går forbi butikkvinduer el når man kan se sitt eget speilbilde så ser jeg bare en småfeit kjerring! Blir like sjokkert hver gang ....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Synes jeg ser bra ut, jeg Jeg har noen kviser, jeg har flere store arr i ansiktet, har fått en hudsykdom som nå også ligger i hårfestet og flørter før den trolig finner veien ut i ansiktet også, jeg har store røde og lilla opphevede flekker av samme hudsykdom rundt om på kroppen og det sprer seg stadig. Har også flere arr på kroppen.Jeg har pga. økonomi ikke vært hos frisør på 1,5 år, og håret mitt begynner å blir veldig, veldig grått.Jeg veier ca 5 kg mer enn jeg bruker å gjøre pga. langvarig sykdom som påvirker vekten, og jeg er ikke i nærheten av å se trent ut pga. samme sykdom. Nye klær har jeg ikke kunnet kjøpe meg på mer enn to år, da bare et par sommerplagg, vinterklær og andre klær er det flere år siden jeg kjøpte. Strekkmerker og cellulitter er så uviktig at det er egentlig ikke vits å nevne en gang, heller ikke pigmentforandringer som gjør at jeg noen steder mangler pigment og andre steder får for mye. Men jeg kan stå opp hver dag, jeg begynner såvidt å bli bedre av sykdom, så jeg kan gå litt turer. Har ikke vært ute nok til å få farge (og solen har ikke vært her nok), men jeg innbilder meg likevel at huden min ser friskere ut enn på lenge, kanskje er det fordi jeg får litt mer frisk luft nå. Jeg er fornøyd med øynene mine og jeg er fornøyd med hvem jeg er som person - selv om det meste ellers i livet er veldig feil (kan ikke jobbe pga. sykdom, økonomi som er en lang tragedie, går i minus hver måned, ikke nettverk). Men når jeg ser meg selv i speilet så ser jeg den jeg vet jeg ER, ikke hvordan jeg ser ut på utsiden for tiden. Jeg ser det jeg velger å se! Det har tatt meg mange år å komme dit, men det er mulig om man bestemmer seg for å konsekvent begynne å fokusere på det man liker ved seg selv og gi det man ikke liker minst mulig fokus i følelsene. Du velger selv hva du vil fokusere på. Noen dager er det enklere enn andre dager, men på dårlige dager så velger jeg bevisst å IKKE fokusere på det jeg ikke er like fornøyd med, bare aksepterer at slik føles det i dag, og så leter jeg etter minst én ting jeg er fornøyd med med meg selv. Anonymous poster hash: 6a842...d3d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Jeg leder på stygghetsskalaen! 163 høy og 98 kg Slå den! Men jeg prøver å gå til frisøren jevnlig og sminker meg så ofte jeg klarer. Hender tom jeg kjøper meg litt klær på måfå Men, det jeg vil frem til er at mennesker jeg møter liker blide og positive folk! Jeg blir aldri møtt med en eneste negativ mine! Dessuten er jeg syk og har vel endret fokus litt til at det hadde vært flottere med en kropp som virker enn en kropp som er hott. Sliter andre med det får de bare holde seg unna! Anonymous poster hash: b2754...12a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Men hva er egentlig skjønnhet? Skjønnhet for meg er særegenheter, glimt i øyet, smil rundt munnen og en imøtekommende personlighet!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 En ting som HELT SIKKERT gjør deg styggere er dårlig selvtillit@ Slutt å være så kritisk, fokuser på det som er bra. Alle har vi slike perioder og dager, da ser jeg meg ikke så ofte i speilet og har det bedre med meg selv. Anonymous poster hash: 38703...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå