Gå til innhold

Dere som er selgere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Jeg har fått et flott jobbtilbud. Haken er at jeg ikke har bil og skal kjøre rundt til (B2B) kunder. Dere som har samme type jobb, eller mann som har den type jobb. Hvor mye koster det å ha bil i måneden / året ( drivstoff, forsikring, veiavgift, reperasjoner) ? Eksklusivt innkjøp av bil.

 

Anonymous poster hash: ff455...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilen mannen kjører er det jobben hans som eier (firmabil). Han har bensinkort som jobben betaler. Men har da selvfølgelig ikke lov å bruke bilen privat.



Anonymous poster hash: 868b3...638
Skrevet

Firmabil kan du kjøre med privat.

Tjenestebil skal kun brukes i arbeidstiden.

Firmabil skatter du av, det er som regel en leasingbil servicer og bensinkort blir (og gjerne bompenger) blir dekket av firmaet.

Skrevet

Takk for svar jenter, skjønner ikke hvorfor dette firmaet ikke tilbyr firmabil

 

Anonymous poster hash: ff455...f0e

Skrevet

Jeg jobber som selger i en stor og kjent bedrift, og ingen har firmabil. Vi får kjørelønn.

 

Anonymous poster hash: 6f311...cf2

Skrevet

Jeg får også tilbud om kjørergodtgjørelse samt en veldig bra lønn på 700 000

 

Anonymous poster hash: ff455...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...