Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei, Jeg har fått et flott jobbtilbud. Haken er at jeg ikke har bil og skal kjøre rundt til (B2B) kunder. Dere som har samme type jobb, eller mann som har den type jobb. Hvor mye koster det å ha bil i måneden / året ( drivstoff, forsikring, veiavgift, reperasjoner) ? Eksklusivt innkjøp av bil. Anonymous poster hash: ff455...f0e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Bilen mannen kjører er det jobben hans som eier (firmabil). Han har bensinkort som jobben betaler. Men har da selvfølgelig ikke lov å bruke bilen privat. Anonymous poster hash: 868b3...638
Ziva Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Firmabil kan du kjøre med privat. Tjenestebil skal kun brukes i arbeidstiden. Firmabil skatter du av, det er som regel en leasingbil servicer og bensinkort blir (og gjerne bompenger) blir dekket av firmaet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Takk for svar jenter, skjønner ikke hvorfor dette firmaet ikke tilbyr firmabil Anonymous poster hash: ff455...f0e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg jobber som selger i en stor og kjent bedrift, og ingen har firmabil. Vi får kjørelønn. Anonymous poster hash: 6f311...cf2
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Jeg får også tilbud om kjørergodtgjørelse samt en veldig bra lønn på 700 000 Anonymous poster hash: ff455...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå