Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år, gift med mannen i mitt liv. Kjøpt oss hus for 1 år siden, og bor her med en liten hund.

Ingen barn, da jeg sliter psykisk. Går til behandling, gjort det i 2 år nå, blir bedre men veldig sakte.

Er på Aap på fjerde året nå. Mannen jobber fast, jeg er på Aap.

Ønsket mitt er å bli bedre så jeg og mannen kan få oppleve hvordan det er å bli foreldre.

Hva tenker du om oss, sånn med en gang?

Anonymous poster hash: 7eb34...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er heldig som er gift med mannen i ditt liv.

Anonymous poster hash: 6ab54...87c

Skrevet

At dere sikkert er flotte mennesker som fortjener det beste.

Anonymous poster hash: f0efc...cb2

Skrevet

At dere er reflekterte som har såpass innsikt i egne forutsetninger at dere ikke setter egne ønsker om reproduksjon høyere enn de faktiske forholdene.

Lykke til, dette går bra skal du se:)

Skrevet

Jeg tenker at dere har alle muligheter:-)

Anonymous poster hash: b510d...961

Skrevet

Det var litt godt med positivitet, det hjelper meg litt nemlig :)

Tusen takk dere<3

Skrevet

Jeg tenker at du virker voksen og reflektert, og at du har mye godt i livet ditt.

Skrevet

Bare hyggelig! Lykke til! Synes det veldig positivt å høre om folk som evner å ta tak i egen situasjon. Kommer til å gå dere vel:-)

Skrevet

Fordi jeg selv tenker at tiden løper fra meg, når jeg tenker på barn...

Jeg har ikke jobb og dermed føler jeg at jeg ikke er noe verdt.

Ingen mening med livet mitt, hadde jeg ikke hatt denne herlige mannen og hunden vår, så tror jeg at jeg ikke hadde hatt noe å leve for.

Hadde jeg bare klart å bli kvitt denne angsten 50% så vi iallefall kan starte med prøvingen.

Verste følelsen jeg går med for tiden ; at mannen snart går lei av å vente på å bli far :( det er verdens verste følelse.

Det er så godt det finnes forum som denne, og gode mennesker som dere som kan lyse opp en hverdag <3

Hi

Skrevet

At det høres ut som et liv som har mange av forutsetningene på plass og at jeg håper du kan fortsette å oppleve bedring, enten du til syvende og sist vil ha barn eller ikke, så du får det bedre i deg selv og kan nyte det livet du har.

Skrevet

Bare hyggelig! Lykke til! Synes det veldig positivt å høre om folk som evner å ta tak i egen situasjon. Kommer til å gå dere vel:-) Anonymous poster hash: b510d...961

Takk <3

Skrevet

Jeg tenker at du er ganske lik meg. Jeg er bipolar og går på aap, er noen år siden jeg var i jobb nå (har høy utdannelse og god arbeidserfaring). Jeg er gift med en fantastisk mann, vi har hus, og vi har en liten jente :) Det tok lang tid før vi valgte å få barn, nettopp på grunn av min sykdom. Men etter fullt fokus på behandling av den over lengre tid og en god plan for oppfølging under graviditet valgte vi å gjøre det. Og jeg har faktisk blitt bedre! Mer rutiner og rammer i hverdagen har gjort sykdommen min mer forutsigbar. Periodevis er det mye på mannen min fordi jeg ikke klarer så mye, men det snakket vi mye om på forhånd og vi er enige om at i de periodene er prioriteten datteren vår og andre ting settes til side. Jeg håper etter hvert å prøve meg i litt jobb igjen, bare jeg kommer ett hakk videre i terapien og får orden på medisiner. Sørg for å ha en åpen dialog med mannen din, både om sykdommen din og det du tenker på (at han venter på å bli far etc.). Når man er sammen med en fantastisk mann løser det seg til det beste så lenge man slipper han inn og han forstår hva som skjer i hodet ditt :)

Anonymous poster hash: a55f3...5f0

Skrevet

Jeg tenker at fordi du tar grep om det som trengs, så kommer livet til å smile. Jeg er sikker på at dere blir foreldre en dag. Veldig inspirerende med mennesker som tør å ta tak i egne, vanskelige problemer. Sånt blir man sterk av. :)

Anonymous poster hash: 55ccf...e94

Skrevet

Jeg tenker at du kjeder deg.

Anonymous poster hash: 78fba...c36
Skrevet

Og du er frekk!

Anonymous poster hash: 836ce...a64

Skrevet

Jeg tenker at du kjeder deg. Anonymous poster hash: 78fba...c36

Og jeg tenker om deg: at du er upassende og helt lavmål med svært begrenset ordforråd samt at du bruker tiden din helt feil.

Skrevet

Hvorfor tenker du det?

Skrevet

Jeg tenker at du kjeder deg.Anonymous poster hash: 78fba...c36

Hvorfor tenker du det?

Det lurer jeg å på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...