Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Noen som er skeptiske til å dra i forhold til situasjonen? Anonymous poster hash: 1ce6b...cc9
Gjest Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Nei, det er flust av penger io minibankene ennå om det er det du lurer på
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Hadde aldri maktet å dra på ferie et sted der det var sannsynlig å finne døde flyktninger i vannkanten. Klarer ikke å late som om jeg er i paradis når det er nærmere et helvete. Anonymous poster hash: 09954...dbf
Gjest Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Hadde aldri maktet å dra på ferie et sted der det var sannsynlig å finne døde flyktninger i vannkanten. Klarer ikke å late som om jeg er i paradis når det er nærmere et helvete. Anonymous poster hash: 09954...dbf Nå er vel ikke alle øyene der nede fulle av flyktninger?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Hadde aldri maktet å dra på ferie et sted der det var sannsynlig å finne døde flyktninger i vannkanten. Klarer ikke å late som om jeg er i paradis når det er nærmere et helvete. Anonymous poster hash: 09954...dbf Kanskje du hadde hatt godt av å se disse flyktningene? Jeg hadde ikke vært redd for det, og heller ikke redd for at ungene skal se det. Alle har godt av å åpne øynene. Anonymous poster hash: 1ce6b...cc9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Hadde aldri maktet å dra på ferie et sted der det var sannsynlig å finne døde flyktninger i vannkanten. Klarer ikke å late som om jeg er i paradis når det er nærmere et helvete. Anonymous poster hash: 09954...dbf Kanskje du hadde hatt godt av å se disse flyktningene? Jeg hadde ikke vært redd for det, og heller ikke redd for at ungene skal se det. Alle har godt av å åpne øynene. Anonymous poster hash: 1ce6b...cc9 Hva med oss som bare ikke bryr oss da? Anonymous poster hash: 9a3a7...beb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Det er dyrt i Hellas nå! Ta med nok cash.. Anonymous poster hash: 4b727...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå