Gå til innhold

Mamma til Michelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes også gutten ligner mye mer på Jan enn M..

Anonymous poster hash: 9da02...296

Men hun har jo sagt rett ut at han ikke er faren. 

Hun har også sagt at faren til W skal flytte utenlands. M er fra polen. Hun sier også at hun har vært i et forhold med barnefaren...

Og flere mennesker som kjenner søsteren hennes osv har sagt at det er M som er faren.

Anonymous poster hash: ddd08...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Jan og M?

Har fulgt md litt men ikke mye. Finnes det innlegg om Jan og M? Evt bilder?

Anonymous poster hash: 2cac3...6a3

Skrevet

Ooooo, skjelver i buksene av spenning, cant wait lissom :o

Who the fu...cares???

Anonymous poster hash: 52177...313

Hehe dere som svarer slik er jo mye kulere "lissom" :P

Anonymous poster hash: afb2f...382

Skrevet

Er ikke hennes yngste fem måneder? Hun sa uansett i intervjuet me A-magasinet at det var noe hun ønsket å holde fo seg selv. Det bør respekteres, utrolig dårlig stil å grafse og spekulere.

Anonymous poster hash: b9395...764

Les bloggen hennes idag da smarting!

Anonymous poster hash: f604e...e70

Jeg leser ikke slike blogger :)

Anonymous poster hash: b9395...764

Men du leser tråder om de som blogger ?😂😂😂

Anonymous poster hash: f604e...e70

Skrevet

Hjelpes så "viktig" denne dama må tro hun er.. Er det virkelig sånn at ALLE lurer på hvem som er faren til den ungen??

Anonymous poster hash: f3572...38d

Skrevet

Hjelpes så "viktig" denne dama må tro hun er.. Er det virkelig sånn at ALLE lurer på hvem som er faren til den ungen??

Ja, alle! Til og med tam sung Lee streamer bloggere ikveld.

Skrevet

Herregud, hvor mange har hun egentlig vært på?

Anonymous poster hash: 41dde...2ed

Skrevet

dette kommer hun til å angre bittert på bare hun får noen år til på baken. Det morsomme med unge voksne under 25 år er at de tror de beholder samme verdier og personlighet fra de fyller 18, og resten av livet. Noe som ikke er tilfelle ;)

Anonymous poster hash: 9147d...ab3
Skrevet

Det virker jo som om mange gjør det, denne tråden er jo bare en av mange om henne. Hun tjener nok rått med penger på dette akkurat nå, med klikk på bloggen sin og alt. Det er jo alle "vi" som svarer i slike tråder som dette og googler henne, leser på bloggen, kanskje betaler for Sumo nå for å se denne episoden det er snakk om som sørger for at hun er viktig.

Anonymous poster hash: af15e...9a3

Skrevet

Hvorfor spr du om det? Fordi hun har to barn? Mener du at kvinner ikke skal ha flere sexpartnere opp igjennom livet? Fordømmer du dem? Du selv da? Jomfru sikkert, eller har kun hatt sex med din mann som også er faren til ditt barn?

Skrevet

Hvorfor spr du om det? Fordi hun har to barn? Mener du at kvinner ikke skal ha flere sexpartnere opp igjennom livet? Fordømmer du dem? Du selv da? Jomfru sikkert, eller har kun hatt sex med din mann som også er faren til ditt barn?

Hun er så vidt 18 pr og har allerede barn med 2 ulike gutter. I tillegg viser hun seg offentlig og kliner med han i paradise hotel.

Anonymous poster hash: 49e88...91a

Skrevet

Hun er så vidt 18 pr og har allerede barn med 2 ulike gutter. I tillegg viser hun seg offentlig og kliner med han i paradise hotel.

Anonymous poster hash: 49e88...91a

Jeg hadde sex med hele 3 forskjellige da jeg var 16. Tror ikke det er så uvanlig mye altså...

Anonymous poster hash: 0ce33...d14

Skrevet

Hvis dere såg bloggerne fikk dere det svart på hvitt

Aner ikke hvem det er da

Anonymous poster hash: 0e3b3...679

Skrevet

Aner ikke hvem det er da

Nei i farger faktisk. Tvn for 60tallet er gåen

Skrevet

Skulle til å si meg enig. Men så sank du ned på samme nivå når du skriver "er du jomfru eller hatt sex med KUN en" akkurat som det var feil og.

Det går an å kommentere en ting uten å rakke ned på det motsatte.

Skrevet

Aner ikke hvem det er da

Hva het han?

Anonymous poster hash: 64a7d...3b5

Skrevet

Umodent av en mor å lage underholdning av hvem som er far til barnet sitt.

Greit å ligge litt rundt om man bare har seg selv å tenke på, men man trenger jo ikke å bli gravid med alle.

Anonymous poster hash: 34adb...ba0
Skrevet

Umodent av en mor å lage underholdning av hvem som er far til barnet sitt.

Greit å ligge litt rundt om man bare har seg selv å tenke på, men man trenger jo ikke å bli gravid med alle.

Anonymous poster hash: 34adb...ba0

Enig.

Skrevet

Hvem er faren?

Anonymous poster hash: a4ef5...4d5

Skrevet

Mathijjs tror jeg det skrives :) Syns det var kjempehyggelig at det var han. De har jo vært kjærester før og virker som hun faktisk har følelser for han. Hun sa jo det selv. De så veldig fine ut sammen. Og til alle dere som skriver så mye dritt. To barn med to menn så ung er kanskje ikke så vanlig, men hun trenger jo i teorien ikke hatt fleire enn to sexpartnere. Så syns det er litt i overkant å hinte til at hun er løssluppen. Og det å kline med han fra Paradise er jo i grunn helt uskyldig! Jeg hadde hvertfall hatt sex med flere enn to når jeg var 17 og klinte med maaaaaange flere også... Men totalt sett har jeg likevel ikke hatt sex med så mange!

Anonymous poster hash: 762f1...f0a
Skrevet

Aner ikke hvem det er da

Hva het han?

Anonymous poster hash: 64a7d...3b5

Majtias eller noe sånt.

Mathias med en uvanlig skrivemåte

Skrevet

det var det jeg sa hele tiden :) han er polsk,derfor skrives navnet slik,men uttaler det vel mathias :). hun har enda følelser for han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...