Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Vurderer å ta kontakt med privat klinikk. Men, hvor lenge må jeg regne med å være sykemeldt? Og hvor lang tid tar det før jeg kan gjøre lett husarbeid? (Så sant det ikke oppstår komplikasjoner da). Anonymous poster hash: 8d56b...d96
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Aner ikke hvor lang tid det tar. Men sykemelding får du kun hvis det er helsemessige årsaker til at du gjør det, og da får du jo operasjonen dekket også. Ellers må man bruke ferie, ulønnet permisjon e.l. Anonymous poster hash: 98b86...965
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Noen som har operert og vet noe om rekovalenstid ? Anonymous poster hash: 8d56b...d96
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har hatt brystreduksjon, var vel meningen at man skulle være i ro en uke for så å begynne i det små uka etter? Eller husker jeg feil? For min del kunne jeg begynt på jobb dagen etter. Jeg gruet meg veldig til smertene, men de uteble helt. Var på kontroll etter 4-5 dager og da hadde jeg fortsatt ikke tatt en eneste smertestillende. Ikke en paracet engang. Kirurgen var veldig overrasket, men "friskmeldte" meg igjen. Så jeg levde som normalt etter det (måtte bare passe på å ikke løfte armene over hodet, da jeg var redd stingene skulle gå opp), men jeg kjørte bil, gjorde lettere husarbeid og tok meg av de 4 barna (inkl en 1 åring) som jeg var alene med Kjenner flere som har operert puppene og de sa også at etter 1-2 uker så er det verste over Anonymous poster hash: 21ad4...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå