Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjenner at jeg blir urolig over dette. Nå må vi vel ta enda en hastevaksine. Tenk om ingen tør å ta den nå etter alt tullet med svineinfluensavaksinen. http://www.dagbladet.no/2015/06/09/nyheter/smitte/virus/utenriks/mers/39575131/ Anonymous poster hash: 3e29f...869
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Det er alltid litt ekkelt med de utbruddene 😱 Anonymous poster hash: 62da2...56d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Huff stakkars folk håper de får stoppet det Anonymous poster hash: 1b25e...a57
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Viruset er allerede påvist i 25 land:Egypt, Iran, Jordan, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, De arabiske eirater, Algerie, Tunisia, Østerrike, Frankrike, Tyskland, Hellas, Italia, Nederland, Tyrkia, Storbritannia, Kina, Korea, Malaysia, Filippinene og USA. Anonymous poster hash: 3e29f...869
Mandala Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg vet ikke om jeg er naiv eller realist, men den artikkelen der skremmer meg særdeles lite. Dvs, ingenting. Jeg fikk mer en følelse av at avisen måtte finne et annet skremmende virus å skrive om nå som ebola er mer under kontroll igjen.
Jordbærblomst Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Jeg vet ikke om jeg er naiv eller realist, men den artikkelen der skremmer meg særdeles lite. Dvs, ingenting. Jeg fikk mer en følelse av at avisen måtte finne et annet skremmende virus å skrive om nå som ebola er mer under kontroll igjen. What she said!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Jeg syns det er litt skremmende å skulle reise på ferie f.eks til disse landene nå da... Anonymous poster hash: bedef...02b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Nå skremmer det meg faktisk, har spilt for mye plague på nettbrettet😱 Anonymous poster hash: c1911...dde
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjenner at jeg blir urolig over dette. Nå må vi vel ta enda en hastevaksine. Tenk om ingen tør å ta den nå etter alt tullet med svineinfluensavaksinen. http://www.dagbladet.no/2015/06/09/nyheter/smitte/virus/utenriks/mers/39575131/ Anonymous poster hash: 3e29f...869 Du bekymrer deg for om ingen tør ta enda en hastevaksine om det kommer, og jeg håper folk ikke er så dumme at de en gang til faller i fella og tar en hastevaksine for 2. gang. Jeg blir ikke bekymret over å lese dette. Lot meg ikke lure i 2009, og kommer ikke til å gå fem på denne gangen heller, om det blir like tilstander. Gambler heller på sykdommen om den kommer hit (og som jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få), enn en hastevaksine. Anonymous poster hash: 5ae96...401
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjenner at jeg blir urolig over dette. Nå må vi vel ta enda en hastevaksine. Tenk om ingen tør å ta den nå etter alt tullet med svineinfluensavaksinen. http://www.dagbladet.no/2015/06/09/nyheter/smitte/virus/utenriks/mers/39575131/ Anonymous poster hash: 3e29f...869 Du bekymrer deg for om ingen tør ta enda en hastevaksine om det kommer, og jeg håper folk ikke er så dumme at de en gang til faller i fella og tar en hastevaksine for 2. gang. Jeg blir ikke bekymret over å lese dette. Lot meg ikke lure i 2009, og kommer ikke til å gå fem på denne gangen heller, om det blir like tilstander. Gambler heller på sykdommen om den kommer hit (og som jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få), enn en hastevaksine. Anonymous poster hash: 5ae96...401 Det er nettopp denne holdningen som skremmer meg og jeg frykter det er mange av dere. Så om det nå kommer en sykdom som faktisk er alvorlig (40% dør av den) så skal folk være redd for å ta en vaksine som 1 av 100 000 får kanskje en bivirkning av. Og dermed hindrer de i og stoppe sykdommen på et tidlig stadium. Sykdommen er ikke så langt borte fra våre landegrenser; Frankrike, Tyskland, Hellas, Italia, Nederland, Tyrkia, Storbritannia osv. Og nå står feriereisene for tur... Anonymous poster hash: 3e29f...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå