Gå til innhold

Hvis man ringer NAV, blir samtalen da tatt opp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså fra NAV sin side?

 

Anonymous poster hash: 5a2c9...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ka da? Skal du true dem? :P

 

Anonymous poster hash: 8931a...eb0

Skrevet

Nei, jeg står i en sak med dem, men mesteparten av kommunikasjonen har foregått på telefon.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5a2c9...a60

Skrevet

Har jeg aldri hørt om..

Skrevet

Dersom det blir gjort opptak, så skal det opplyses om!

 

Anonymous poster hash: d1e0e...3ce

Skrevet

Du skal vel bli opplyst om de tar opp samtalen, så tror ikke det nei.

 

Anonymous poster hash: ea6f0...a7b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, dersom det blir tatt opp skal de opplyse om det. 

Jeg var nettopp i samtale med NAV på tlf, og selvom det jeg lurte på egentlig var helt greit og jeg ikke hadde gjort feil som jeg trodde, så sa hun at hun skrev et lite notat på hva vi snakket om. Så det er nok mer normalt 

Skrevet

Hvis du går inn på dine sider på NAV.no skal det ligge et skriftlig referat fra samtaler du har hatt med NAV :)

Skrevet

Hvis du går inn på dine sider på NAV.no skal det ligge et skriftlig referat fra samtaler du har hatt med NAV :)

Det er kun hvis det har skjedd i løpet av de siste månedene, for den funksjonen er temmelig ny.

 

Anonymous poster hash: 037f9...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...