Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Altså fra NAV sin side? Anonymous poster hash: 5a2c9...a60
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Ka da? Skal du true dem? Anonymous poster hash: 8931a...eb0
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Nei, jeg står i en sak med dem, men mesteparten av kommunikasjonen har foregått på telefon. Hi Anonymous poster hash: 5a2c9...a60
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Dersom det blir gjort opptak, så skal det opplyses om! Anonymous poster hash: d1e0e...3ce
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Du skal vel bli opplyst om de tar opp samtalen, så tror ikke det nei. Anonymous poster hash: ea6f0...a7b
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Nei, dersom det blir tatt opp skal de opplyse om det. Jeg var nettopp i samtale med NAV på tlf, og selvom det jeg lurte på egentlig var helt greit og jeg ikke hadde gjort feil som jeg trodde, så sa hun at hun skrev et lite notat på hva vi snakket om. Så det er nok mer normalt
Snartmamma2015 Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Hvis du går inn på dine sider på NAV.no skal det ligge et skriftlig referat fra samtaler du har hatt med NAV
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Hvis du går inn på dine sider på NAV.no skal det ligge et skriftlig referat fra samtaler du har hatt med NAV Det er kun hvis det har skjedd i løpet av de siste månedene, for den funksjonen er temmelig ny. Anonymous poster hash: 037f9...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå